image Menu Alas Perut - Mia Liana

Thursday, 9 August 2018

# Work Matters

Menu Alas Perut

Hmmm... waktu-waktu macam ni... perut rasa lapar pula. Jadinya, Mia buat quaker oat semangkuk untuk alas perut. Belum restock nestum. Yang ada stok quaker oat.



Alhamdulillah... syukur. Dapatlah alas perut sedikit sementara menanti waktu tengahari. Padahal dah sarapan mee hoon goreng pagi tadi. Mungkin banyak memikir.. tu yang cepat lapar... hihihi...


** kisah di pejabat...

8 comments:

  1. Oat bleh buat kira rasa cepat kenyang especially oat yang tak segera. yang kna masak sendiri tu. sebab oat ni salah satu jenis makanan yang indeks glisemik tinggi. tahan lama and kenyang lama :)

    ReplyDelete
  2. dah lama xbeli nestum..dlu suka nestum oat tu...sedap

    ReplyDelete
  3. Jrg mkn oat, agak krg nak enter ke mulut 😅😅😅

    ReplyDelete
  4. Kadang-kadang bebanan kerja pun penyumbang cepat lapar hehe. Itu kalau kitalah

    ReplyDelete
  5. Pernah cuba tapi tak pernah mengamalkannya sebab tak kena dengan selera.. hehehe..

    ReplyDelete