image Baru Tampal - Mia Liana

Tuesday, 8 July 2014

# Work Matters

Baru Tampal



Alhamdulillah... Mia baru saja tampal di partition Mia, Selawat Badawi, Ayat Seribu Dinar dan Zikir Harian dari koleksi yang dicetak oleh Yayasan Darur Rahmah Negeri Johor. Hari ini hari pertama buka booth kat Mydin Bandar Baru UDA. Yang kebetulan pula Mia baru saja beli barang keperluan di Mydin waktu tengahari tadi terus singgah booth ni.

Sweet je kan.. bila dah tampal. Bolehlah baca-baca dalam hati bila terpandang...

jom kita beramal...

20 comments:

  1. Btl tu kak klau dan mata mudah nmpk

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...sama-sama kita amalkan ye kak

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...alhamdullilah..:)

    ReplyDelete
  4. cara yang bagus untuk mengingatkan kita tentang perkara baik punya!

    ReplyDelete
  5. wah bagus ni, teringat zaman2 study dulu....

    ReplyDelete
  6. bolehlah amalkan pembacaan setiap hari bila dah ditampal..mudah nak ingat dan baca :)

    ReplyDelete
  7. senang ingat bila kita tampal macam ni :)

    ReplyDelete
  8. In Sha Allah, sama-2 kita beramal..:)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah ;) samasama kita beramal iye ? selamat beramal kak mia

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah Terbaik !!! sekurang2 nya bila terpandang boleh baca dan berdoa...amin x3 ya robilalamin

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah. bagus juga tampal ayat2 tue kan.

    ReplyDelete
  12. mudah di lihat, bila di lihat pasti akan dibaca.. alhamdulilah...

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah tgh menung tu kan boleh jgak baca..:)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah amal.dan hafaz utk.kebaikan bersama

    ReplyDelete
  15. kalau dah de depan mata mesti akan baca selalu

    ReplyDelete