image Dah Pos Kad Raya Trip Pertama - Mia Liana

Monday, 21 July 2014

# Community # Segmen Kad Raya

Dah Pos Kad Raya Trip Pertama



Tengahari tadi Mia dah poskan 31 kad raya untuk trip yang pertama. Yang terima nanti, semuanya blogger. Balas kad raya blogger dan untuk pemenang Segmen Kad Raya 2014 Mialiana.com (yang berikan butiran sehingga sebelum tengahari tadi).  

Tengah mood excited nak pos kad raya...

Harap sudi terima kad raya Mia ini seadanya.

masih ada lagi pemenang yang belum berikan butiran.. huhuhu

24 comments:

  1. Bestnya sape yang dapat kad raya tu,,,

    ReplyDelete
  2. senang hati yang dapat Kad Raya from cik Mia tu :) mauu... hehe

    ReplyDelete
  3. woooow masyuk.. ni baru trip pertama hihiks..

    ReplyDelete
  4. Woooahhhh ! ada brapa trip ni .. siap ada trip ni . hehehehe .. X sabarrrrrnyaaaa :D

    ReplyDelete
  5. saya baru je berikan tadi. hehehe^^

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum mia....wah bestnya sape yg dpt tu...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum kak mia, wahh bestnya ~~~

    ReplyDelete
  8. wah. tak sabarnya nak dapat kad raya dr kak mia =)

    ReplyDelete
  9. wah byknye kad raya kak..saya punya xde ke? huhu

    ReplyDelete
  10. Wah bertuahlah sapa yang dapat ....

    ReplyDelete
  11. Wahhh bestnyerr .,Tak sabar menanti kad raya dari Sis Mia ..

    ReplyDelete
  12. Moga2 semua kad2 tersebut selamat sampai ke destinasi ..

    ReplyDelete
  13. sabar menunggu kad raya pertama ni...

    ReplyDelete
  14. alaaaaaaaa xder luck arrrr sy kali ni ehehehe ;p

    ReplyDelete
  15. wah...untungnyer siapa yang dapat tu yer ;)

    ReplyDelete
  16. yeay..ada harapan ni nak dapat kad raya

    ReplyDelete
  17. bestnya kalau dapat kad raya nie.....

    ReplyDelete
  18. harap sampai dengan selamatnya kepada penerima :)

    ReplyDelete