image Kata-Kata Madah (380) - Mia Liana

Sunday, 28 June 2020

# Pearl

Kata-Kata Madah (380)



Orang yang dah biasa hidup susah 

sebenarnya mereka ini sangat istimewa

sebab tak kira di mana mereka berada

walau sesukar mana keadaan mereka

biar apa pun masalah yang melanda

mereka tetap jalani hidup macam biasa

tanpa merungut dan terus berusaha.


6 comments:

  1. Betul..hiduplah biarlah seadaanya..maka akan selesa bila kita id uji olehNya..

    ReplyDelete
  2. Btul tu..

    Jemput join giveaway ejulz k. Tamat pada 15 JUL 2020.

    Giveaway by ejulz & mamapie

    ReplyDelete
  3. Masa kecik hidup susah. Bila dah dewasa ini barulah senang sikit. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  4. betul..bila kita lahir2 je terus di dalam dulang emas dan ditakdirkan ada bencana berlaku dalam hidup, payahnya nak adjust diri ni masuk dalam dulang plastik. dah biasa duduk dalam dulang emas kan.

    ReplyDelete