Dah Beli Buku Dan Baju Sekolah 2024

Mia memang peka dengan jualan buku dan baju sekolah untuk musim persekolahan baru 2024/2025. Apabila cikgu sekolah Sofea maklumkan dalam group kelas, Mia terus standby dan bookmark tarikh tersebut. Kali ini jualan buku baju sekolah untuk Tingkatan 3 pada 30 Januari 2024.

Mia nak beli awal takut kalau beli lambat nanti ada yang tidak cukup bukunya dan ada baju yang tidak ada saiz Sofea. Satu hal lagi nak kena tunggu stok baru.


Syukur sangat. Cukup semuanya. Anggaran kos dalam RM250.00. Kalau tidak beli baju sekolah kurang lagi kosnya. Baju lama dah buruk sangat rupanya sebab dah guna untuk Tingkatan 1 dan 2. Naik Tingkatan 3 dah sepatutnya beli yang baru. Sofea cermat orangnya.


** persediaan naik sekolah...


Post a Comment

5 Comments

  1. alhamdulillah...
    linda pun tinggal sek KAFA je..
    baju2 sek masih ok lagi..pkai je lah dulu

    ReplyDelete
  2. Baju sekolah kebangsaan dah, tinggal baju sekolah agama je. Buku beli naik sekolah. 4 anak, habis RM2K just for persiapan persekolah. Huhuhu.

    ReplyDelete
  3. Dah masuk bulan2 tahun ajaran baru ya kak ☺️. Memang lah pasti sibuk nak prepare semua nya. Lebih cepat, lebih bagus kan. Kalo di sini tahun ajaran baru bulan July. Jadi nak prepare beli sekitar june.

    ReplyDelete