Dugaan Terkuat Bila Kursus

Tuesday, November 12, 2013

Dugaan Terkuat Bila Kursus


Sedang berkursus di Putrajaya. Kursus ini sangat menarik dan Mia belajar cara yang betul menulis minit mesyuarat.

Tetapi dugaan terkuat ketika kursus yang rasanya semua alami ialah mengantuk. Boleh pula mengantuk padahal malam tadi tidur cukup.

Cuba besarkan mata dan catit nota. Pun ngantuk juga. Makan asam. Makan gula-gula... huhuhu

update blog ketika waktu minum pagi...

47 comments:

  1. main candy crush je kak mia..
    hehe..
    note 3 tu org xperasan dh kalu ltak atas meja :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk shark... tak boleh. kak mia duduk depan sekali tu....

      Delete
  2. kalau dah ngantuk memang macam tu kan kak...ape pun tak boleh...minum redbull patutnya tadi..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. layan aje la ida... tapi kak mia tak minum redbull... huhuhu

      Delete
  3. Assalammualikum...kak mia,

    selamat berkursus..

    mselim3

    ReplyDelete
  4. hihi.PG pun selalu mcm tu kak mia. that why, tak suka attend kursus. ahaha.
    sah2 muka tak mencukupi 7 hari berkursus :D
    selamat berkursus kak mia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo.. kak mia pula dah terlebih 7 hari ni.... hihihi

      Delete
  5. hikhikhikhikkkk... kuat kan semangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takleh nak buat camne... semangat tak berapa nak kuat... huhuhu

      Delete
  6. pekena kopi 2-3 cawan, okay la nnti.. heheh

    ReplyDelete
  7. salam kak..besala...kita nk menunuttu ilmu ni..setan tak suka..mulala dia mai mengantukla..sakit pinggang la...lenguh tengkukla.macam2.ehhehehee

    ReplyDelete
  8. heheheh biasalah tu :) kalau kursus memang mcm tu

    ReplyDelete
  9. erm mengantuk ni dah jadi macam virus la kak mia..lagilah bila dah mula menguapkan..hehe..

    ReplyDelete
  10. Mmg kena standby gula2 kopiko atas meja kli kursus atau seminar... Huhu... Tpi klu penyampai pndai smpaikan input menarik mmg x ngntuk..

    ReplyDelete
  11. gula-gula hacks lah yang mampu menghilangkan ngantok setakat neeeee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mia tak berapa minat gula hacks... huhuhu

      Delete
  12. biasalah..nasib ada bawa gula-gula berangin kurang sikit ngantuk tu

    ReplyDelete
  13. memang dugaan terkuat. ros pun macam tu time kursus. hehe

    ReplyDelete
  14. Kak mia kena buat yg macam Mr. Bean tu kot. hehe

    ReplyDelete
  15. Mia kursus kat Putrajaya? Akak kursus kat KL..hihi

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.