image Dapat Kerongsang Dari Sabah - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Thursday, 14 November 2013

# Travelling Matters # Work Matters

Dapat Kerongsang Dari Sabah


Wah.... bestnya. Pagi ini Mia naik pejabat dapat kerongsang dari Kak Aida. Cantiknya... Katanya dia beli ole-ole ini di Pasar Gantung, Tawau, Sabah.

Bertambah sukanya Mia, apabila hari ini Kak Aida pakai baju kurung batik digital yang kainnya Mia beli di Jalan Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur. Lawa betul bila dah jadi baju kurung. Yang kain ini....

Kisah kain ini ada di SINI

Apa-apa pun memang seronok kalau outstation. dapat juga beli sesuatu untuk Kak Aida... Itulah namanya sahabat. Senang dan susah bersama...

sweet kan.. kerongsang ini.. (^_^)

68 comments:

  1. cntik gak 2 kak mia..rezeki akk.org kata balas budi hehhe

    ReplyDelete
  2. saling bertukar buah tangan..mengerat hubungan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bertambah lagi kemesraan... seronok dapat kawan yang macam ni..

      Delete
  3. Wah...... cantik,untunglah...rezeki daripada Allah..moga diberkati

    ReplyDelete
  4. cantik..

    p/s: teringat dapat butang baju mutiara dari sabah... kengangan mengusik jiwa..cewaahh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya... wahhhh tentu hadiah dari orang tersayang kan..

      Delete
  5. cantik.. kak Mia saya pun akan ke sabah dua minggu akan datang

    ReplyDelete
  6. kerongsang tu memang cantik kak mia... farah pun suka tengok...dan kain batik digital tu pun cantik juga...memang kita kalau dah berkawan ni takkan lupa kawan kan kalau ke mana2.... biarapun kawan tak cakap apa tapi kita tetap ingat....

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...wah seronoknya dpt hadiah...:)

    ReplyDelete
  8. untungnye kak mia.. ade orang ingat selalu. hehehe

    ReplyDelete
  9. manisnya bila bersahabat macam ni..seronok sama2 menghargai

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang inilah kemanisan bersahabat.... sweet sangat. bila berjumpa balik outstation, berborak tak habis2..

      Delete
  10. rezeki,,,kalau tak outstation payah nak dapat barangan sebegini

    ReplyDelete
  11. Wah.. cantik.. alhamdulillah rezeki.. :)

    ReplyDelete
  12. Seronok dapat buah tangankan Mia... cantik kerongsang tu

    ReplyDelete
  13. Wahhh...cantiknya kerongsang..kainpun cantik

    ReplyDelete