Ber Whatsapp Dengan Protege

Friday, February 28, 2014

Ber Whatsapp Dengan Protege

Salah satu cara Mia berhubung dengan protege-protege blogger Mia ini ialah dengan aplikasi Whatsapp. Senang nak berinteraksi dan ajar mereka.




Macam tu la gayanya... memang rapat sangat ni. Tak larat nak taip mesej... buat voice note... yang penting mereka tidak buat tugasan protege sendiri. Sentiasa dipantau oleh Mia.

permata di depan mata yang sedang digilap...

53 comments:

  1. Hikhik..macam comel budak sally tu..hahaha

    ReplyDelete
  2. Cara yg terbaik bagi interaksi dgn protege...

    ReplyDelete
  3. amboiiii sally kemain lagi... yer comel conel memang comel... budak pakai topi tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak tu pun comel..tapi mak dia...mmm...mm...hahahaha :P

      Delete
  4. Ayu nak jadi protege kak mia jugak...huhuhu..

    ReplyDelete
  5. Baguslah, dapat gunakan kemudahan yang ada.

    ReplyDelete
  6. Terjah sini untuk tengok perkembang blog kak mia :) Wah zaman dah maju tak payah nak taip satu2 kan :)

    Mohon singgah ke blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. yang pasti Ash! hahaha...ke nak kena sebut jugak abg eraz ni..? :P

      Delete
  8. Replies
    1. haah... bila malas nak taip.... hihihi cam ni la kitorang..

      Delete
  9. Ekekeke bestnyaaaaaaaaa hahaah semua comel comel lah hihihi

    ReplyDelete
  10. adess jeles...nak jadi protege jugak..hehe

    ReplyDelete
  11. penuh voice note budak pakai topi ngan budak tudung kuning tu..hehehe

    ReplyDelete
  12. hubungan antara blogger bukan setakat kat alam maya ja kn sis.. btukar2 ilmu, alhamdullillah. mgeratkn lagi sillaturrahim.. ^^

    ReplyDelete
  13. bertuah protege dapat mentor macam sis mia
    peramah dan sanggup melayan kerenah protege nya
    tak sombong dan terbaik !

    ReplyDelete
  14. Cara mcm tu mmg lebih menjimatkan & effektif.. :)

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. haah fuza.. rugi kalau tak digunakan sepenuhnya..

      Delete
  16. Replies
    1. nampak bakat yang ada dalam diri mereka ni...

      Delete
  17. tu yang terbaik..hehe..sekrg semuanyer mudah

    ReplyDelete
  18. bila lah dapat jadik protoge kak mia . heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mia cari yang betul2 boleh bagi komitmen untuk blog....

      Delete
  19. assalamualaikum mia...wah bestnya senang jer...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.