Jom Makan Pisang Goreng

Tuesday, February 4, 2014

Jom Makan Pisang Goreng



Kononnya nak Mia nak ambil gambar pisang goreng dengan sambal kicap. Sofea sibuk nak masuk juga. Maka.. terhasillah gambar di atas ini.

Muka ceria baru ambil dia dari taska. Pagi tadi sekolah tadika di tempat yang sama...

Santapan kami petang ini... pisang goreng....

jemput makan ya...

49 comments:

  1. memang sedap petang2 ni kena pisang goreng... nak sket...:)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Kak Mia...sama dengan Diana,menu petang ni pisang jgk..tapi buat ala bugis resepi...hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana... ooo ala bugis.. camne ek rupanya...

      Delete
  3. baru sudah makan pisang goreng jugak kak mia..
    sambal kicap..biasa makan kat johor je..

    ReplyDelete
  4. pisang goreng kat terengganu makan dengan cili yang kita cicah keropok lekor tu... :)

    ReplyDelete
  5. sedapnya. yaya minum petang dengan cucur gebu. hehehe :D

    ReplyDelete
  6. Wah...sedapnya pisang goreng di cicah dengan cili kicap...tradisi bangsa joho

    ReplyDelete
  7. pisang goreng johor dengan sambal kicap memang sedap!

    ReplyDelete
  8. tu dia cicah kicap tu,kalau kat kelantan saya suka cicah dengan sos keropok lekor tu..sedap juga..

    ReplyDelete
  9. Dah lama x mkn pisang goreng cicah cili kicap mcm ni...terus teringin....

    ReplyDelete
  10. macam sedap. saya suka makan macam tu saja. masa panas-panas.

    From,

    Nasz

    www.nasznadzeri.com

    ReplyDelete
  11. x prnh cuba mkn psng goreng dngn smbl kicap

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...boleh jadi model la sofea ni...:)

    ReplyDelete
  13. xpenah plak makan pisang goreng ngan sambal kicap... pedas ke

    ReplyDelete
  14. xpernah jugak pekena ngan sambal kicap ---

    ReplyDelete
  15. kak mia blh ajar tak cara buat sambal kicap tu..best mkn ngn pisang goreng tp tak thu nak buat..:)

    ReplyDelete
  16. sama la kak mia......ptg semlm pun masak pisang goreng gak

    ReplyDelete
  17. selamat menjamu selera kak... ;-) pssstttt...pisang goreng ka.. atau goreng pisang kak..?? ^_^

    ReplyDelete
  18. Siap ada cicah kicap lagi...ermmm sedapnya...

    ReplyDelete
  19. Pisang goreng dengan sambal kicap memang sedap! Dah lama tak makan sebab jarang orang jual begini. Selalu makan pisang goreng dengan sos cili. Kadang-kadang dengan susu pekat atau gula perang + cheese atau coklat + cheese. :)

    ReplyDelete
  20. tengok goreng pisang,tetiba teringin makan pisang goreng cheese lagi...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.