Ngantuk Lagi...

Monday, February 10, 2014

Ngantuk Lagi...



Macam inilah keadaan Sofea nak pergi tadika pagi tadi. Mia yang pandu kereta. Alhamdulillah.. dah berani sekarang ini. Dah tak takut lagi bila lalu kawasan kemalangan tempohari.

Kesiannya Sofea. Pagi-pagi lagi dah kena bangun, mandi, sarapan. Masuk dalam kereta saja, terus mengadu ngantuk. Bila Mia tengok.. lahh tidur rupanya. Sampai di tadika, baru kejutkan dia.

Malam pula... sebelum tidur, siapkan kerja rumah dahulu. Macam itulah rutin Sofea sekarang ini..

Demi belajar... dia gagahi juga...

love her so much...

31 comments:

  1. kesian, kan tgk anak² skang...pg ptg siang mlm ngadap buku jaa..x mcm kita dedolu...asek main jaa..hahaha..

    ReplyDelete
  2. memang mengantuk bangun pagi-pagi nie....

    ReplyDelete
  3. Kesiannye Sofea. takpe lama-lama ok tu. =)

    ReplyDelete
  4. Belajar rajin² ye sofea sayang..sian sofea mengantok..

    ReplyDelete
  5. Ala tomeynya ustazah cilik tido...belajar rajin2 sofea.

    ReplyDelete
  6. macam comel jer sofea ni..
    memang comel pun :D

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dan salam singgah petang Kak Mia...comelnya Sofea tengah tidur....Diana kat sini start masuk keja jam 6.30am...masih awal lagi...

    ReplyDelete
  8. mula-mula perlu berkorban dulu . insyaallah lepastu berjaya ^_^
    gigih sofea ni . untung kak mia hehe .

    ReplyDelete
  9. Mengantuk sangat sofea tu..lama2 nanti biasalah sofea..

    ReplyDelete
  10. budak2 skang jadual pack... kesian juga tengok... tp nak wat cane kan...

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mia...kesian nyer sofea...:)

    ReplyDelete
  12. Alahai.. Kesian dia... Teringat je zmn kecik2 dulu... Hehe

    ReplyDelete
  13. dah besar opie.... xpe, opie belajar rajin2 ye^^

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.