Ole-Ole Kek Lapis Sarawak

Sunday, February 23, 2014

Ole-Ole Kek Lapis Sarawak


Rezeki hari ini. Dapat ole-ole Kek Lapis Sarawak dari Bos Mia. Syukur alhamdulillah... staf Unit ICT dapat seorang satu kek ini.

Kek Lapis Sarawak yang dibeli...



Mia pilih yang ini... Cheese Oreo...



Jarang dapat makan kek ini.... Memang langkah kanan hari ini..

sedap tu....

38 comments:

  1. kek lapis Sarawak memang terbaik! Murah rezeki kak Mia dan bosnya ^_^

    ReplyDelete
  2. wah untung kak mia :) selamat menjamu selera

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang banyak untung ni.... hihihi tq ya zam...

      Delete
  3. Sodap nye kak :) Hehe ❤

    http://aimisyafiqahsuhaimi.blogspot.com/2014/02/mawar-arjuna.html ❤💋

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan salam singgah sini Kak Mia...untungnya Kak Mia dapat Kek lapis sarawak..sedap rasa kek lapis sarawak tu...Diana pun jarang2 dapat merasa kek lapis ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana... memang sedap... dapat merasa bila ada yang gi sarawak je...

      Delete
  5. Wow.. bestnya.. feveret saya tu.. sedap... :)

    ReplyDelete
  6. wah bestnya. dulu selalu jugak dapat kek lapis dari mak sedara kat sarawak tapi sekarang dia dah pindah semenanjung.. takda dah haih.. :((

    ReplyDelete
  7. Sedapnya . suka kek lapis sarawak :D

    p/s: suka benda ciut miut? Meh datang join giveaway anda berpeluang untuk memenangi 1 lip balm berbentuk cupcake. sangat comel :D
    http://notamanjaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. waduh..iman ni pantang dgr chesse.mai rasa sikit kak

    ReplyDelete
  9. nyummy... mcm sedap ja... lapar la pulak..

    ReplyDelete
  10. Wah kecuh air liur dah....nak jugak cheessse

    ReplyDelete
    Replies
    1. cheese... memang terbaik... ditambah oreo.. perghhh...

      Delete
  11. Kek Lapis Sarawak memang sedap....nak2 lagi yang cheese tu. :D

    ReplyDelete
  12. Ehehehehe :D :D :D bestnyaaa kak miaaa hihihihih love it <333

    ReplyDelete
  13. Untungnya Mia.. ada lagi?? minta sikit...

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah rezeki...lama dah tak merasa kek lapis swak dari sana... yg kat sini kadang2 kurang sedap rasanya dibandingkan kalau baru dari sana

    ReplyDelete
  15. sedap yg chess oreo tu kak..dah pernah makan

    ReplyDelete
  16. wow, nampak sedap je tu, sy dah lama tak makan kek lapis sarawak ni..nnt nak cari juga la.. ^_^

    ReplyDelete
  17. Yes... Sama la selera kita.. Mmg sedap cheese oreo kan..

    ReplyDelete
  18. tak pernah lagi rasa cheese oreo ni..tapi kalau cheese mmg sya suka..

    ReplyDelete
  19. sedap kek lapis! Alhamdulillah rezeki mia :)

    ReplyDelete
  20. assalamualaikum mia...mmg terbaik n sedap kek ni...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.