Perasan Muda Sekejap

Thursday, February 20, 2014

Perasan Muda Sekejap

Tiba-tiba perasan muda sekejap bila terima komen dari Ainim di instagram Mia...

Jom tengok...



Terus kembang setaman dibuatnya. Maklumlah usia Mia dah lebih 30 tahun.... lepas-lepas ni kena selalu pakai shawl la nampaknya hehehe...

mood perasan...

23 comments:

  1. betul3,nampak muda la^_^
    lepas ni nak tengok kak mia pakai shawl plak..hehee

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah sini Kak Mia...betul Kak...nampak lebih mudah dengan fesyen tudung yang Kak Mia pakai..

    ReplyDelete
  3. Cam cantik jer cam, comel jer ...
    Anywayyy mmg Cun laaa...

    ReplyDelete
  4. ehhh , baru tau ig kak mia . nanti tira follow lah okey :)

    ReplyDelete
  5. amboiii terus tukar status gambar dekat fb sekali :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..nak pakai baju ada lace jugak lah..he..he..

    ReplyDelete
  7. tak pernah pakai shawl...boleh ler try nanti yea...

    ReplyDelete
  8. kenapa perasan... memang still muda or what...:D,
    *perasaan muda* ehehe

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia...sweet sangat mcm anak dara heheee...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.