Pou Yang Tidak Pernah Diabaikan

Thursday, February 6, 2014

Pou Yang Tidak Pernah Diabaikan

Siapa sangka... sibuk-sibuk macam ini pun, boleh bela Pou kat handphone. Terkini Pou Mia dah di level 92. Makin lama makin tua... makin lama nak naik ke level seterusnya. Sungguhpun begitu, cukup segala keperluan dia disediakan. Tidak pernah diabaikan...





Sweet je tengok kehidupan Pou yang bahagia ini. Sayangnya kat dia.

layan Pou... jangan tak layan...

32 comments:

  1. Replies
    1. Ni pun tak sabar nak sampai level 100... hihihi

      Delete
  2. hebatnya pou kak mia !! aa jelesss :(
    hikhik

    ReplyDelete
  3. banyak betul level dah..fiza tak pernah membela pou..takde masa sangat rasanya..CC pun baru level berapa je

    ReplyDelete
  4. waaahh..dah ade kereta ke?siap boleh bersiar-siar di tepi pantai lagi. ade pet pulak tu.

    ReplyDelete
  5. warghh..dengki nihh..yong baru level 28.geram btl kt hubby, tukar jantina pou yong..huhu..

    ReplyDelete
  6. alaa.. dulu penah bela pou tapi dah delete... tak sangka da byk berubah :'(

    ReplyDelete
  7. oh..Pou ni pun boleh main siap gi jenjalan sume ke kak Mia?

    ReplyDelete
  8. Hahaha...sally baru je uninstall pou..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe sama la kita..uninstall sebab anak tekan apatah terus dia pergi level 1 balik..

      Delete
  9. Rajin nya akak main pou. Siap ada kereta & rumah lg haa. Pou Emi dah berzaman sy abaikan. Hihi.

    btw jom singgah blog emi k :)

    ReplyDelete
  10. Haha.. Rjin kak mia solek dia... Sy. X solek lagi.. Bior je cenggitu... Hehe

    ReplyDelete
  11. ghajin sunggoh nooooo...dolu ghajin gak dok menjaga..skang nie dah terlampau mengabaikan dia...so, terus removed..x sanggop nak tgk dia mati..hahaha..

    ReplyDelete
  12. hahahaha...jauh dah level nya...untung la pou tu...

    ReplyDelete
  13. xpat pet yg sebenar, pet alam maya pon ok..hhee

    ReplyDelete
  14. Pou Kak Mia dah cantik . Kita main sampai level 20 je :'3

    ReplyDelete
  15. akak tak pernah main pou lagi...makan pou pernah...hihi

    ReplyDelete
  16. waaooo ?? dah jauh level sis mia.. pou zara dah lama terabaii.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  17. HAhaha... best pou ni.. asek lapooo aje...

    ReplyDelete
  18. anak saya suka main ni...sampaikan bila dia menjawab no pun dahbunyi mcm pou jugak..;p

    ReplyDelete
  19. Majunya pou Kak MIa. Jauh lebih comel dr yang IM. Hehe. Dah lama terbiar :p

    ReplyDelete
  20. tak pernah main Pou sebab takde smartphone :)

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum Kak Mia...Pou Diana entah macamna da kejadiannya...sebab Hp masuk workshop..huhu..Pou Kak Mia comel dan rumah dia pun dah lengkap..

    ReplyDelete
  22. Wahh.. comel pou dia.. layan jngn tak layan hehee.. :D

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum mia...heehehe comel jer pou tu...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.