Radiance Signature Whitening & Glowing Series

Wednesday, February 26, 2014

Radiance Signature Whitening & Glowing Series


Radiance Signature Whitening & Glowing Series. Satu jenama produk kecantikan yang tidak asing lagi di internet. Ramai wanita telah pun menggunakannya dan mendapat hasil yang positif. Bukan setakat untuk kecantikan sahaja malah juga turut menjaga kesihatan kita.



Manfaat dan kelebihan utama Radiance Signature Whitening & Glowing :

Untuk kecantikan :
  1. Mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan.
  2. Memberikan kulit yang cantik dan sihat.
  3. Menjadikan kulit glowing secara natural.
  4. Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.
  5. Anti Penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda.
  6. Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.
  7. Menghilangkan sel kulit mati.
  8. Mengecutkan dan menghilangkan jerawat.
  9. Menghilangkan jeragat.
  10. Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat.
  11. Menghilangkan kesan lebam di bawah mata.
  12. Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan.
  13. Mengecilkan pori-pori.
Untuk kesihatan :
  1. Anti kanser.
  2. Menstabilkan tekanan darah.
  3. Menstabilkan hormon lelaki dan wanita.
  4. Merawat ekzema.
  5. Merawat imsonia.
  6. Merawat resdung.
  7. Merawat penyakit kencing manis.
  8. Merawat dan mencegah kanser payudara.
  9. Merawat dan mencuci buah pinggang.
  10. Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan.
  11. Bertindak sebagai Anti-Body.
  12. Memberikan tenaga serta merta.
  13. Memberikan tidur yang nyenyak.
  14. Merawat keputihan pada alat sulit wanita.
  15. Menegang dan menganjalkan payudara.
  16. Merapatkan alat sulit wanita yang longgar.
  17. Merawat rambut gugur dan tidak bermaya.
  18. Melawaskan pembuangan.
  19. Meningkatkan daya ingatan.
  20. Serta mempunyai 1001 khasiat lain.

Untuk bentuk badan yang IDEAL :
  1. Mengawal berat badan.
  2. Membuang toksin dalam badan.
  3. Meningkatkan kadar metabolisme badan.
  4. Memberikan rasa kenyang.
  5. Mengawal nafsu makan

Wow! Kesannya boleh dapat dilihat SEAWAL 3 hari penggunaan produk ini. Memang terbaik..


Selain yang di atas, Radiance Signature Whitening & Glowing  juga:
  1. Mengandungi pemakanan sunnah seperti kurma, madu dan delima.
  2. Dalam bentuk sachet yang mudah dibawa.
  3. Hanya koyak dan minum.
  4. Hanya 1-2 sachet 1 hari untuk kesan dan rawatan terbaik.
  5. Boleh diminum oleh ibu yang mengandung, dalam pantang dan menyusu.
  6. Mempunyai kolagen gred AAA yang berkualiti tinggi.
  7. Menggunakan Pura Sweet sebagai pengganti gula.
  8. Sesuai untuk mereka yang mengidap diabetis dan kencing manis.
  9. Mengandungi ramuan dan kandungi aktif.
  10. 100% natural base.
  11. Tanpa Sapuan.
  12. Tanpa Bahan Terlarang.
  13. 100% Natural Base.


HARGA JUALAN :
 1 KOTAK = RM180 / RM190 SS
2 KOTAK = RM350 / RM370 SS
3 KOTAK = RM520 / RM540 SS

Member ID : RSA0018 (Ain)

Untuk pembelian boleh hubungi: -

Fanpage : Lime Like Shop
Instagram : @limelikeshop
Sms/Whatsapp : 017-571 6759
Emel : lime_like@yahoo.com

produk kecantikan yang semakin laris di pasaran...

32 comments:

  1. Kaum lelaki boleh guna tak ? supaya nampak lebih putih dan gebu macam penyanyi dan pelakon korea....huhuhu

    ReplyDelete
  2. Banyak manfaatnya ye... singgah tghari kat sini

    ReplyDelete
  3. memang bnyk manfaat, sy sendiri consume, radiance terbaik!

    ReplyDelete
  4. cahayacinta tengok cantiklah pula kotaknya boleh tahan harganya tapi mesti hasilnya menggujakan.

    ReplyDelete
  5. wah ! harganya pun menarik ! hehe..tapi tak rugi melabur untuk suami tersayang ! kan kak mia? hehe

    ReplyDelete
  6. bagus juga nie..banyak manafaat nya nie..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...mcm2 produk yg bagus skg ni kan...:)

    ReplyDelete
  8. Uish kalau ada duit mmg qilah beli hihihihi

    ReplyDelete
  9. perghhhh.. kelebihan mmg byk bsesuaian ngan hargaa.. fuuhh. zara ada baca blogger yg tgh consume ngan produk ni.. hasil mmg terbaek.

    ReplyDelete
  10. banyak produk dah ni..naks etia pada yang satu je ephyra.hehe

    ReplyDelete
  11. banyak sgt lah produk kecntikan sekarang nih heheh susah sgt nak pilih

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.