Sepetang Berbasikal

Friday, February 14, 2014

Sepetang Berbasikal

Kalau petang-petang di rumah keluarga Mertua, Sofea akan sibuk nak naik basikalnya. Main sekejap saja dah haus dan minta air.

Bila nak ambil gambar dia... mulalah buat posing macam kat bawah ini...





Sweet je... tengok dia. Dah semakin besarlah katakan.

salah satu gambar di atas digunakan untuk entri penyertaan Yeo's Pilihan Semulajadiku...

39 comments:

  1. wahh sofea, nak pinjam basikal boleh..??hehehe..pad siku dan lutut dah ok.. helmet je kene tambah lagi.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang helmet.. tak nak... rimas katanya.. tq ya.

      Delete
  2. Assalammualaikum..kak mia,

    selamat berbasikal moga sihat selalu.. dan berjaya dalam contest yeo's ..k

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mselim...

      amin... harap2 lah berjaya entri yeo's tu... tq ya..

      Delete
  3. alo lo lo...comelnya anak buah saya yang sorang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "of course la... auntie farah", jawab Sofea.

      Delete
  4. encem ... dh besar jadi anak yang taat pada ibu bapa & agama yer dik ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sofea namanya... memang selalu gunting rambutnya pendek... thanks ya NAT..

      Delete
  5. Replies
    1. bahaya ada di mana-mana.... huhuhu risau tu..

      Delete
  6. Assalamualaikum dan salam singgah di petang Jumaat Kak Mia...cutenya Sofea berbasikal dah pandai dah..Diana ni dah tua2 berbasikal tak pandai2 lgi....hehe..

    ReplyDelete
  7. comei sofea berbasikal
    siap pakai safety lg
    selamat berjaya dlm contest yoes^^

    ReplyDelete
  8. model cilik iklan yeo's ....huhuhu...semoga menjadi anak solehah..bahagia dunia akhirat...amin x3..

    ReplyDelete
  9. pandainya bergaya sambil promosi semstinya yeos

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan asha... memang suka bergaya bila nak bergambar ni..

      Delete
  10. Safety kepala mana??? Kena pkai helmet juga tau.. Basikalnya sama juga dgn Faiqah.. Pink gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo.. boleh satu geng ni... hmmm... helmet.. tak mo katanya.. rimas..

      Delete
  11. Replies
    1. haah la eraz... sekejap betul masa berlalu..

      Delete
  12. memang best berbasikal petang²..siap ada safety pad lagi tu.good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang tu wajib... tak nak dia terluka... huhuhu... kalau boleh tak nak dia terjatuh. sepanjang masa jaga dia ni...

      Delete
  13. Wah, siap dengan aspek keselamatan lagi. Baguslah!

    ReplyDelete
  14. Wahh.. tak lama lagi bolehlah buka tayar kecik tu pulak.. :D

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.