Teh Tarik... Satu...

Sunday, February 16, 2014

Teh Tarik... Satu...


Sarapan pagi ini dengan mee hoon goreng dan teh tarik. Kaw.. kaw... punya. Siap berbuih tu.. Memang suka minum teh tarik. Lagi banyak tarik lagilah banyak buih dan lagilah sedap....

Jemput minum teh tarik semua...

 mood kerja hari ini dengan sunday blues....

60 comments:

  1. memang monday blues kaw-kaw dengan teh tarik terbaik (Y) bonne appetite

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ya shafiq.... huhuhu ambik mood nak kerja la ni...

      Delete
  2. kak mia keja ekk,,kita cuti ujung minggu ehehe..wahh sdapnya pepagi pekena teh tarik kaw2

    ReplyDelete
  3. wah....sedapnye teh tarik....yang pasti kurang manis :)

    http://vitaminboutique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Sama la kena keja jugak!! hahaha blues betol

    ReplyDelete
  5. wah teh tarik pepagi... Farah kalau kerja Ahad memang sendulah jawabnya kak...

    ReplyDelete
  6. salam ahad...sedap tu sekali sekala pekena teh tarik...mai secawan...hehehe ^_^

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dan salam singgah ahad Kak Mia...sedapnya teh tarik tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam... jemput minum ya diana...

      Delete
  8. ...hati-hati Mia, lalat suka terjah buih !!

    ReplyDelete
  9. Mmg sedap tapi sy. Blh minum teh kcuali teh hijau sbb berangin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo... takleh minum teh hijau... mia minum je semua....

      Delete
  10. Dah lam tak minum teh tarik..diet sugar sekarang...nway salam hujung minggu mia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo takpe... tengah diet sugar. bagus untuk kesihatan tu..

      Delete
  11. Same wif me .. tehh tarik is my faberet .. yummy2 :D

    ReplyDelete
  12. sedapnya kalau dapat teh ais sekarang ni

    ReplyDelete
  13. Wahh.. nak ngeteh jap lah mlm ni huhu.. :)

    ReplyDelete
  14. Sekarang kat johor orang kerja kerajaan SUNDAY BLUESS... huhuhu

    ReplyDelete
  15. teh tarik...sedapnya..sy suka yg mak mertua sy buat..mmg terbaiklah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. untungnya... mak mertua pandai buat yang sedap...

      Delete
  16. sedapnya teh tarik..tergoda jap..pasni terus nak buat lah :)

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum mia...sedapnya pagi2 pekena teh tarik..:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.