Entri Santai Yang Paling Popular

Monday, May 12, 2014

Entri Santai Yang Paling Popular

Kadang-kadang bila buat entri yang santai, kita tak sangka sebenarnya entri itulah yang dicari oleh orang. Memanglah entri santai macam ini tidaklah sehangat berita semasa atau kisah artis. Namun turut juga menyumbang trafik secara senyap pada blog kita.


Mia pun tak sangka entri santai Makan Buah Naga kini mempunyai lebih 12k pageviews. Klik SINI untuk terjah entri ini.


Syukur... entri ini mendapat tempat di hati enjin carian. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Entri lama yang kita rasa macam biasa tapi sebenarnya amat membantu.

 sesi belek entri lama...

Hadiah bernilai RM10,020.00 untuk dimenangi.
Klik SINI untuk join.

26 comments:

  1. perghhh.. bila lah sy nak dapat pageviews seramai tuh..huhuhu

    ReplyDelete
  2. inilah satu2 nya buah yg sy xpernah makan...buah naga..sedap tak?

    ReplyDelete
  3. wah wah wahhh buah naga hihihi nyummeh :D
    Betul. Walaupun bukan kisah artis tapi santai je kann :D

    ReplyDelete
  4. Banyaknya KAK Mia!!!! Untung ah :( KIta paling banyak pun 997 view aje....

    awksweetgitu.blogspot.com =)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia..terbaik ni...:)

    ReplyDelete
  6. Banyaknyer... Bila agaknya tercapai oleh zumal macam tu :))

    ReplyDelete
  7. Buah yg CN mengidm masa preggy,takmo kaler putih,nak yg kaler merah..hehe

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum.. kak mia,

    entry santai yang bermanfaat.. entry yg disukai ramai...

    mselim3

    ReplyDelete
  9. orang suka tengok makanan, buah-buahan kak..hehee..tahniah kak

    ReplyDelete
  10. hebatlah kak mia.. husna nak cecah seratus pon ambek masa..

    ReplyDelete
  11. woahhh...12K tu...hehehe...tahniah2..

    ReplyDelete
  12. pehh .. bnyak tuhh.. haha, tahniah2 .. ~ betol2, yang santai tuh yang dapat prhatiann .. :) nobody knows ..

    ReplyDelete
  13. itulah.. kdg skdr coretn je kn.. tpi itulh yg byk org cari..

    ReplyDelete
  14. susah nak dapat pageview sebanyak tu.. boleh kongsi tips kak... ?? ^_^

    ReplyDelete
  15. Artikel santai tapi power... Macam "mokcik" jugak... hehehe...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.