Makan Buah Naga

Sunday, October 13, 2013

Makan Buah Naga

Antara buah kegemaran Mia selain dari buah epal, ialah buah naga. Banyak nutrisi dan khasiatnya. Mempunyai kandungan vitamin C yang tinggi. Selain itu juga mengandungi zat besi, karbohidrat, serat, protein, vitamin B1 dan vitamin B2. Ada lagi sebenarnya cuma Mia ingat yang ini sahaja.




Jarang dapat makan buah naga ini. Mungkin sebab harganya.

sangat bagus untuk kesihatan.....

posted from Bloggeroid

41 comments:

  1. tengok buah dia pun dah menyelerakan..hu3

    ReplyDelete
  2. Yum yum sedapnya buah naga. Masam2 manis. Bush naga yang warna merah pun sedap juga.

    ReplyDelete
  3. kalau buat salad buah2an pun sedap ni mia..

    ReplyDelete
  4. Rasanya x la mahal sgt, tapi nak dapat yg sedap tu susah..

    ReplyDelete
  5. aiza suka makan yang warna merah.. sedap juga..

    ReplyDelete
  6. Sedap memang sedap buah ni.. Tapi 1st experienced makan buah ni dulu, tertutttttt dlm seluar.. Huhu.. Pelawas terbaik nih.. Terus sampai sekarang gerun nak makan.. Ngehehe,,
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  7. selalu dapat tp yg warna merah.sy tak berapa suka..huhu..

    ReplyDelete
  8. buah naga ni memang best..yelah, jarang-jarang dapat makan buah ni..hehehe..

    ReplyDelete
  9. bw here. sedapnya buah naga ^^

    jemput akak join >> http://sayasyiera.blogspot.com/2013/10/twenty-days-ga-by-syiera-firdaus.html

    ReplyDelete
  10. momoy suka yg isinya warna purple =)
    kupas2 pastu simpan dalam peti sejuk b4 makan
    mmg best !

    ReplyDelete
  11. untunglah lidah boleh rasa semua benda. :D

    please follow http://szafky.blogspot.com/ untuk dapatkan shawl labuh dengan harga yang berpatutan. Terima Kasih :D

    ReplyDelete
  12. Eraz selalu minum air tapi yang warna purple..

    ReplyDelete
  13. faveret sy ni kak.. tp tak suka sangat buah naga yg isinya warna putih.. lg suka yg warna purple tu.. hehe

    ReplyDelete
  14. hihii qila kureng sikit. takut T_T
    hahahaha umi suka gila tapi betul lah. harga tu haaa hihihi

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.