Mia In Purple Shawl

Monday, May 19, 2014

Mia In Purple Shawl

Nak cerita pasal shawl lagi ni. Mia in purple shawl. Jangan boring pula. Maklumlah dah mood bershawl sekarang ni. Ingat tak, tempohari Mia ada pakai shawl macam bertingkat kat entri SINI. Hari ini pergi kerja Mia buat gaya pakai shawl yang sama untuk Safa Shawl dari Zawara.



Serba purple hari ini. Mia pakai dengan inner magic. Rasa selesa sangat.

terasa pipi makin tembam... hahaha...

34 comments:

  1. purple...warna kegemaran saya...comei nampak kak mia dengan purple...^_^

    ReplyDelete
  2. Seriusly cakap... MIA NAMPAK MUDA...

    ReplyDelete
  3. gojes kak mia..akak sesuai dengan shawls tu..buat tuto sikit shawls tu..hehe

    ReplyDelete
  4. Cantik dan sopan gitu ..Ayu ..Jelita

    ReplyDelete
  5. Wah wah.. Dah boleh jadi model shawl ni :)

    ReplyDelete
  6. Comei Mia serba purple dan nampak berbeza bila pakai shawl.

    ReplyDelete
  7. Lepas ni kak mia pakai shawl lagi tau..nampak kemas sangat..best..

    ReplyDelete
  8. comelll sis mia... caner nak pakai camtu

    ReplyDelete
  9. fesyen tudung shawl..memang menarik..memang kena dengan akak!

    ReplyDelete
  10. hehehe wow lawa. pakai shawl bertingkat kemas dan cantik nampaknya, hehe.

    ReplyDelete
  11. Wahh..I love PURPLE...huhu..Verstyle sgt k.Mia pakai shawl fesyen2 gini..huhu

    ReplyDelete
  12. Makin terer la kak mia gayakan shawl...

    ReplyDelete
  13. meletop kak Mia pakai shawl...cantik sesekali ubah imej bagi nampak fresh...boleh la buat tutorial shawl lepas ni hehe...

    ReplyDelete
  14. amboi..timm tgk da mcm ada kue pau dua bijik kat situ..haha! comel!

    ReplyDelete
  15. comell kaler purple .. ## hehe ~~ *thumbs up

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum mia...wah semakin hari bertambah cantik la...:)

    ReplyDelete
  17. cantik cara bertingkat tuh..susun elok je..:)

    ReplyDelete
  18. sangat sesuai kak mia..huu bila la saya nak try pula ni..

    ReplyDelete
  19. Nk jgk kak Mia... kak Mia blnja eh shawl tu? He he. *joking only >_<* jelesss betolllllll .. aisyah minat kaler purple tu, cntik sgtt

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.