Kuey Teow Abalone Soup

Tuesday, June 17, 2014

Kuey Teow Abalone Soup



Tengahari tadi makan ni saja. Tekak tak berapa selera sangat. Nampak macam diet pula bila makan kuey teow abalone soup. Tak elok biarkan perut kosong. Makan jugalah walaupun tidak habis.

suka minum air sirap limau time macam ni..

31 comments:

  1. syira pun suka sirap limau.heheh...makan ye akak..tc

    ReplyDelete
  2. tekak pun tengah perit2 je ni cuaca panas kan..sedap nampak sup tu. Tak pernah lagi makan abalone..hihi

    ReplyDelete
  3. panas2 ni makan sup + air limau mmg terangkat!!

    ReplyDelete
  4. Dpt sirap limau time cuaca panas membahang ni mmg nyaman je tekak

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...wah nampak sedap jer ni...:)

    ReplyDelete
  6. tak apala kak janji ada buat alas perut

    ReplyDelete
  7. janji jangan biarkan perut kosong kak,nanti penyakit lain pulak datang...

    ReplyDelete
  8. tak nampak abalone pun... ade ke dlm tu.. kalau ada. sedap tak.. sll tgk org cina je mkn...

    ReplyDelete
  9. wahh.. meleleh air liur nengok.. hehehe.. :)

    ReplyDelete
  10. jage kesihatan ye kak mia :)

    jom join contest pandaboys..pnyertaan baru ada 19..jika x sampai 20 GA akan terbatal..lastdate harini 17/6/13

    ReplyDelete
  11. sedap ka? koey teow sup petang -petang sedap la

    ReplyDelete
  12. Terliur plak tengah2 mlm ni rase lapar..elok jugak ni kalau terus bangun sahur..

    Anak Anda Picky Eaters?

    ReplyDelete
  13. okaylah tu kan kak mia..memang tak elok kalau dibiar perut kosong.

    ReplyDelete
  14. ecah kalau xde selera mesti cari kuey tiaw sup or laksa je..xselera macam mana pon kalau ngadap 2 makanan ni mesti habis jugak..hehe

    ReplyDelete
  15. kalau tekak tak sedap mmg sesuai layan sup, lagi2 kalau demam, minta sup jela ;)

    ReplyDelete
  16. Harap lepas ni selera Mia pulih semula.. Yang penting jangan biarkan perut kosong

    ReplyDelete
  17. Sy pun suka sirap limau.. Tapi suam..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.