Love Till Jannah

Saturday, June 21, 2014

Love Till Jannah



Ni lah dia... bila dah tengah bulan Jun mesti akan teringat tentang anniversary perkahwinan pada bulan Julai 2007.

Gambar ini diambil ketika kami sedang honeymoon kat Pulau Jawa Timur. Sweet memories..

Tengah edit gambar ini kat handphone semalam, sempat pula Sofea tanya kenapa dia tak ada kat gambar ini. Pening nak jawab..

love till jannah...

31 comments:

  1. Semoga perkahwinan yang dibina kekal hingga ke jannah kak...sweet sangat,,.

    ReplyDelete
  2. selamat menyambut ulang tahun perkahwinan kak Mia.... semoga happy selalu :)

    ReplyDelete
  3. Hahahaha.. Cantik soalan Mia xD Curiosity level too high! Hihii. Anyway, blessed anniversary, dear!! xo

    ReplyDelete
  4. slamat mnyambut ulang tahun prkahwinan, smoga kekal hingga ke jannah, :)

    ReplyDelete
  5. Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan kak. ^^

    ReplyDelete
  6. happy incoming anniversary kak! hihihi :)

    p/s : jgn jawab soalan Sofea :P

    ReplyDelete
  7. Hehe.. Anak saye pon suke tanya soalan gitu bila tgk gambar yg x de die.. Saya cakap die tgh tido mase tu.. Buleh gitu?? Hehe.. Btw happy anniversary sis

    ReplyDelete
  8. hehe semoga berbahagia smp jannah..:)

    ReplyDelete
  9. habaq la kat sofea dia ada di rumah tokwan dia masa tu heh heh heh

    ReplyDelete
  10. Haha..kadang-kadang benda yang di tanya buat kita pening nak jawab

    ReplyDelete
  11. suwwiiit nyaaaaa.. semoga berbahagia til jannah kak :D

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...amin moga bahagia hingga hujung nyawa...:)

    ReplyDelete
  13. comel je kak mia kat situ.. :D sooooo..sweettt :DD

    ReplyDelete
  14. Assalammualaikum... kak mia,

    moga berbahagia till jannah... nice memory.

    mselim3

    ReplyDelete
  15. Memori indah yg pastinya akan dikenang sampai bila2. Moga Mia n suami bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  16. Semoga kekal bahgia hingga ke syurga abadi. Amin

    ReplyDelete
  17. Moga sentiasa dirahmati Allah..bertemu..bersama dunia akhirat..amin..

    ReplyDelete
  18. Happy annvesary kak..part sofea tanya tu mmg penin gak nk jwb ye..hehe

    ReplyDelete
  19. Happy Anniversary Mia dan suami moga bahagia selamanya....

    ReplyDelete
  20. pening juga nak jwb soalan sofea tu..hehehe.. happy anniversary kak

    ReplyDelete
  21. wahhhh happy anniversary kak mia ! muka dah sama je dengan hubby kan....?? semoga kekal till jannah... ameen ~

    ReplyDelete
  22. masa muda2 dulu ya kak mia..so sweet

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.