Once You Start To Dislike Someone...

Tuesday, June 17, 2014

Once You Start To Dislike Someone...



Do you ever have this kind of feeling? Indeed... it is true.

Once you start dislike someone, everything they do begins to annoy you...

really exists...

25 comments:

  1. sebaiknya cuba elakkan dari tidak suka dengan orang lain...

    ReplyDelete
  2. sepatutnya tak boleh la. kena professional

    ReplyDelete
  3. hahaha penah penah.. tapi pendam dalam hati ajelah..

    ReplyDelete
  4. Indeed. The reverse is true as well: when you starts to like/love someone...

    ReplyDelete
  5. walaupun tak digalakkan tapi siapa tak pernah rasa. Sure semua pernah rasa lah..

    jemput singgah belog saya kalau free-free http://www.wadahberbicara.my/

    ReplyDelete
  6. Pernah! Hahaha! Tapi kadang-kadang kalau dia buat perkara-perkara yang baik, tetap sokong jugak. Takde lah semua perkara nak rasa annoy. :D

    ReplyDelete
  7. Indeed...tapi kita tak boleh berterusan macam tukan..nanti stress...

    ReplyDelete
  8. klo ikutkan. memang btol pun, tp buat pejam mata je
    try imagine klo org tak suke kite?

    agknye ape kite rasa, kan? :)

    ReplyDelete
  9. setiap orang pernah merasainya tapi jangan terlalu obses membenci sebaliknya buang rasa benci tu..mana tahu akan berlaku sebaliknya pulak.

    ReplyDelete
  10. saya pon dah terasa macam dah ada rasa benci kat seseorang...tapi saya juba positifkan diri saya untuk tidak juba membenci orang...terasa diri sendiri plak yang anoyy...salam singgah Mia...

    ReplyDelete
  11. Pernah terjadi pada umi tapi selalu buang jauh jauh perasaan tu...not good kan, stay positif :D

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia....kalau terjadi mcm ni memang susah juga... inshaAllah mohon semoga dijauhkan...

    ReplyDelete
  13. seelok2 nya, kita tak baik berdendam.. kita doakan supaya dia berubah..

    ReplyDelete
  14. betul tu kak, dekat skola baru ni ada geng tak suka CN, atas sebab apa? tidak diketahui..apa yang CN buat semua tak betul, sentiasa mencari kesalahan CN, cuma mampu berdoa semoga CN mampu bersabar dengan geng ni dan sentiasa berfikiran positif bahawa bukan semua orang suka kita..

    ReplyDelete
  15. Belum pernah sampai tahap macam tu.. Mohon dijauhkan sebab benda ni boleh buat hati tak tenang..

    ReplyDelete
  16. Nauzubillah.. Bersihkan hati dari sifat dan pnyakit hati ni..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.