Nak Buat Segmen Kad Raya Esok

Friday, July 18, 2014

Nak Buat Segmen Kad Raya Esok



Wahhh... Mia baru je nak buat segmen kad raya. Blogger lain dah buat dulu. Rasanya belum terlambat untuk Mia buat segmen ini. Kad raya Mia tidaklah sehebat mana... biasa-biasa saja.

Join tau esok. Senang dan mudah sahaja. Hanya perlu buat entri dan copy paste coding yang diberikan. Segmen ini akan berlangsung selama 12 jam pada hari esok. Tak kisahlah berapa ramai yang join. 20 blogger akan dipilih secara random.org dan akan terima kad raya dari Mia. Kalau kurang dari 20 blogger yang join, semuanya akan dapat.

tunggu ya... (^_^)

26 comments:

  1. sy xdpt copy coding..so cmne nk join nt? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. esok baru start... kak mia akan kasi codingnya.

      kalau xleh copy guna handphone, pm fanpage kak mia. nanti kak mia kasi kat situ.

      Delete
  2. yeahhhh. kita mesti join esok. hehe. excited ^^

    ReplyDelete
  3. Kak nak join!
    Aah pasal copy coding ni mcm mne sebenarnye...xpaham2..huhu..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum mia...wah !! Esok boleh la join segmen ni....

    ReplyDelete
  5. nak join ! tak pernah dpt kad raya dri pada mana2 blogger lg . hehe

    ReplyDelete
  6. yeayyy ni kene joinn^^ taksabar nak tunggu!

    ReplyDelete
  7. yeaayyy.. Insyaallah akan join esok. :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.