Wordless Wednesday 150 : Tudung Steering Lock CDM 25

Wednesday, July 16, 2014

Wordless Wednesday 150 : Tudung Steering Lock CDM 25


Tudung Steering Lock CDM 25

sumber : whatsapp group

33 comments:

  1. assalamualaikum mia...wah mmg sedang hangat skg ni...:)

    ReplyDelete
  2. alahai, jadi bahan lawak ler...hihii..

    ReplyDelete
  3. Kak Mia, pergi mana-mana pun, isu ni mesti tak tertinggal..hot sangat sekarang.. :D

    ReplyDelete
  4. Memang tengah top steering lock ni,kena banyak bersabar masa bawa kereta,kadang2 kita sendiri pun boleh jadi mcm tu.

    ReplyDelete
  5. Mengalahkan tudung bawal & tudung saji. *apahal saji pulak. Hihihi

    ReplyDelete
  6. Alahai..memana pun sibuk hal CDM25 ni.. Glamer plak dia erk ,,hehe

    ReplyDelete
  7. aiyak...ini mcm pn boleh ka..hahaha.. CDM25 oooo CDM 25

    ReplyDelete
  8. hahahhaha kesian kiki ... hahahha AG hotfm kate klu die marah die gelak "KIKIKIKIKI'
    hahahahhahha

    ReplyDelete
  9. hahaha... kelakarnye... kesian si kiki tu jadi bahan jelah sepanjang tahun..

    ReplyDelete
  10. Perkara kecil aje...tak meragut nyawa pun dan takde yang cedera....CashDepositsMachine 25k.....huhuhu

    ReplyDelete
  11. aduhai..ksian kan kiki tu..semlm siap msuk brita utama tv3 lgi..

    ReplyDelete
  12. kalau kite buat jahat campai mati pun orang ingat..

    ReplyDelete
  13. Nak kesian tapi geram dengan perbuatan dia..Kerna mulut badan binasa..sendiri la kiki tu tanggung malu,

    ReplyDelete
  14. sekejap je jd bahan kan?

    semoga kita semua ambil ikhtibar dengan apa yang jd

    ReplyDelete
  15. sape pun yang kena sondol pasti akan marah, cuma cara marahnya tu, kta org pompuan jgn sampai jatuh maruah...

    ReplyDelete
  16. hurm, yang pastinya memang ada iktibar disebalik isu ni..

    ReplyDelete
  17. Mak aiiii macam2 la sekarang ni kan ..

    ReplyDelete
  18. Tudung pon macam2 bentuk macam2 jenis dahh sekarang ni .

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.