Chapati Time...

Tuesday, September 16, 2014

Chapati Time...



It's chapati time... Kali pertama Sofea makan chapati ni. Katanya rasa macam lempeng. Jadilah, janji dia nak makan.

Tak masak hari ini. Ayahnya yang bungkus kat kedai mamak.

 tengah suka toncet rambut macam tu...

26 comments:

  1. assalamualaikum mia...comel jer die..;)

    ReplyDelete
  2. tetiba terasa nak makan capati pulak...mana nak carik nih..

    ReplyDelete
  3. capati lebih kenyang daripada roti canai..

    ReplyDelete
  4. sedapnya capati dan lebih sihat berbanding roti canai!!

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum dan singgah malam Kak Mia...wahh....sedapnya makan capati...Diana baru sekali makan capati ni time ipar kawan buat rumah terbuka...ada menu capati di buat....

    ReplyDelete
  6. capati kasik gebusss.... senyum je sofea...

    ReplyDelete
  7. tak suka capati sebab rasa masam masam sikit kot..

    ReplyDelete
  8. Sedapnya chapati.. Lama dah tak makan kat kedai mamak.. Huhu...
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.