image Gula-Gula Vita-C - Mia Liana

Thursday, 11 September 2014

# From Me

Gula-Gula Vita-C




Dah mula makan gula-gula Vita-C  yang perisa oren. Rasanya pun oren. Dah memang suka oren. Takkan rungut punya.

Tidaklah selalu sangat makan gula-gula. Kadang-kadang bila perlu saja terutamanya masa berkursus. Buat hilang ngantuk.

candies with vitamin c..

22 comments:

  1. Sy ponn minat vita-c nie...

    ReplyDelete
  2. haha. time kursus gula memang perkara wajib kalau tidak zZZz... hahah XD

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Jumaat Kak Mia....Diana tak pernah rasa gula2 Vita-C ni....memang bagus kunyah gula2 time krusus sb boleh jadi ubat mengantuk....hehe

    ReplyDelete
  4. heheheh makan jugak ni to bukan perisa oren,kalau makn oren cmni mesti lidah gatal2

    ReplyDelete
  5. Acik kalau makan ni, sampai luka lelangit. sedap sangat.gigi rosak belakang cerita

    ReplyDelete
  6. Bab gula masa kursus or seminar ni..kalau den poei tu, kursus belum mula , gula2 dalam mangkuk atas meja yg penganjur sediakan dah abis..

    ReplyDelete
  7. best kan vita-c ni.. syeeda slalu makan yg warna hijau tu.. limau nipis tak silap

    ReplyDelete
  8. bekalan masa dalam kelas..wajib ade gula gula kalau tak mengantok je..huhu

    ReplyDelete
  9. Oklah tu kira ada vitamin c , berfaedahlah juga

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...bagus gula2 ni sedap perasa oren nyer...:)

    ReplyDelete
  11. selalu mkn ni kalau ada kursus, bg hilang mengantuk

    ReplyDelete