Rawatan Kedua Fractional CO2 Laser Skin Resurfacing

Saturday, September 27, 2014

Rawatan Kedua Fractional CO2 Laser Skin Resurfacing


Sebelum ini Mia ada review kat SINI dan SINI tentang rawatan pertama Fractional CO2 Laser Skin Resurfacing. Kali ini Mia nak review rawatan kedua pula yang Mia buat pada petang 9 September 2014 yang lepas di Premier Clinic Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur.



Macam inilah rupanya bila disapu dengan krim kebas. Bila dah kali kedua ini, Mia tak rasa takut macam mula-mula dulu. Kali ini lebih relaks dan tenang.



Dr. Elaine Chong yang menjalankan rawatan laser kedua ini. Memang agak perasan jerawat pipi kiri Mia dah pulih cuma sebelah pipi kanan Mia tu, macam jerawat asyik naik kat situ pula. Parut pun ada banyak kat situ. Terus terang Mia katakan rawatan laser ini amat sesuai untuk memperbaiki tektur kulit dan merawat parut jerawat secara semulajadi. .Di samping menjadikan tona kulit muka sekata dan semakin cerah


Boleh klik pada gambar ini untuk nampak lebih jelas. Bahagian yang di laser akan menjadi kemerahan tapi tidak perlu bimbang. Nantikan entri Mia yang seterusnya kisah beberapa hari selepas rawatan semasa tempoh downtime ketika pemulihan kulit muka yang di laser.

Bergambar di depan Premier Clinic dengan Dr Elaine Chong yang peramah. Sebenarnya kan lebih elok kalau buat beberapa kali rawatan laser ini, kulit muka akan semakin cantik sepenuhnya.

Review ini bersambung di entri seterusnya di SINI.

Dah datang kali kedua baru Mia nak tunjuk keadaan dalam ruang klinik estetik ini. Jom tengok.





Kepada yang berminat boleh cuba hubungi Premier Clinic, 


Premier Clinic
Address: No.31 Jalan Wan Kadir 2, Taman Tun Dr Ismail, 60000 WP Kuala Lumpur.
Contact No: +603 – 7732 5552 / +6012 -6625 552
Email: contactus@premier-clinic.com

rawatan estetik kecantikan...

12 comments:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.