Timbang Berat Blog 8

Monday, September 22, 2014

Timbang Berat Blog 8


Bulan ni belum timbang berat blog lagi. Ye lah.. macam-macam yang Mia tempek sekarang ni. Kalau naik pun sikit je.



Size : 114.51 KB
Load time : 0.62 seconds
Average speed per KB : 0.01 seconds

Timbang berat blog di SINI.
Laporan sebelumnya ada di SINI.

Ada tambah lemak sikit berbanding sebelum ini. Tapi masih lagi ringan dan tidaklah berat sangat.


sesekali timbang kejap....


Hadiah bernilai RM 1,495.80.
Nak join, klik SINI.

16 comments:

  1. mama dah timbang kak mia.. sama mcm akak punya.. ada lemak cikit.. hihi

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...nak juga timbang blog..:)

    ReplyDelete
  3. Baru tau kena timbang blog.. ingat kena timbang berat sendiri jer.. hahah.. ni berat blog pun sama naik dgn berat tuannya.. hiihi..

    Mcm mana nak kurangkan berat blog yer?

    Salam perkenalan..

    ReplyDelete
  4. Nak juga timbang blog ni...mungkin dah bnyak lemak kat blog Diana....hehe

    ReplyDelete
  5. Wah kurusnya blog...internet lebab pun boleh loading juga

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.