Dah 110,000 km

Saturday, November 22, 2014

Dah 110,000 km



Buah hati pengarang jantung Mia yang satu ni. Tadi tepat jam 8.05 malam genaplah sudah berjalan di atas jalan raya sebanyak 110,000km. Sempat berhenti di tepi jalan sekejap kat Parit Selangor, Pontian, Johor. Ada juga kan.. Parit Selangor kat Johor ni..

Ni sampai rumah... baru sempat nak update blog.

peneman setia Mia.. ke mana saja.. sayang sangat kat dia ni... (^_^)

15 comments:

  1. parit selangor? ehh rumah cik belbel kat benut tau. hehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia..wah !! dah byk km ni...selamat memandu dgn org tersyg...:)

    ReplyDelete
  3. teringin nak ada keta sendiri..belum ada rezeki lagi nih..doa2 kan ye..hehe

    ReplyDelete
  4. Ada jugak tempat nama tu kat johor ye..heheh

    ReplyDelete
  5. Wow...sudah banyak berjasa dan berkidmat dengan tuannya....
    ***IsmailDotCom***

    ReplyDelete
  6. wah...dah lama tu dia berkhidmat nmpk gayanya tu...

    ReplyDelete
  7. Wahhh.. Dah jauh pergi.. Nombor cantik..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.