Makan Buah Jambu Air

Sunday, November 16, 2014

Makan Buah Jambu Air



Petang-petang kat pejabat, makan buah jambu air ni pun best juga.  Hilang rasa haus dan dahaga. Sambil buat kerja sambil makan buah ni. Sampai tak sedar dah habis rupanya.

Sedap dan berkhasiat...

dapat vitamin original dari buah... (^_^)

25 comments:

  1. saya pown suka makan buah jambu air nieyh ... sedap .... hehe .. fvrte dr kecik ...

    ReplyDelete
  2. sedapnya buah jambu air ni :DDD tapi kat tempat ina ni, susah nak dapat.. kadang2 je dapat makan.. kalau dapat makan tu, alahai nikmatnya..

    ReplyDelete
  3. sedap nih..bubuh asam banyak2 ..erm..terliur aih..heheh

    ReplyDelete
  4. Sedap nih makan ngan asam.. tetiba terliur plak.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. selalu kalau pergi shopping mall mesti beli yang timbang tu :)

    ReplyDelete
  6. Depan rumah pokok buah jambu sedang berbuah..rasa seolah tak dapat manfaatkan buah tu..terlalu banyak berjatuhan..nak bagi kawan kata mama ( isteri ) ada ulat..kesian orang makan..apa nak buat kan....makan begitu sahaja pun sedap berair..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mia...mmg sedap mkn jambu air ni...

    ReplyDelete
  8. Dah lama betul tak makan buah jambu air ni

    ReplyDelete
  9. IM suka makan dgn kuah rojak. Hehe. Tp buah jambu sememangnya sedap..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.