Wordless Wednesday 196 : Kata-Kata (Doa, Sedekah, Racun)

Wednesday, November 26, 2014

Wordless Wednesday 196 : Kata-Kata (Doa, Sedekah, Racun)


Kata-kata (doa, sedekah, racun)




Sedang berlangsung :
Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.com
Blogger dijemput join, klik SINI.

18 comments:

  1. assalamualaikum mia...mmg betul tu suka dgn ayat ni...:)

    ReplyDelete
  2. yup betul tu..kata-kata satu doa..jadi kata yang molek2 je..hehe

    ReplyDelete
  3. terima kasih berkongsi kak mia, sha setuju :)

    ReplyDelete
  4. Fikir sebelum berkata2, kadang2 tak sedar apa yg kita katakan tu boleh jadi racun T_T

    thank you utk sharing ni :)

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  5. kerana mulut boleh rosak binasa,, jge2 dgn setiap perckpn kita

    ReplyDelete
  6. Brckp benda yg baik2 sbb itu satu doa kan

    ReplyDelete
  7. Orang sekarang dah jarang cakap berlapik-lapik , berkias-kias.....semuanya sound direct aje....tu pun kadang ada yang tak faham bahasa juga.....

    ***IsmailDotCom***

    ReplyDelete
  8. Racun!!!!
    bahaya nya negative thoughts haih

    ReplyDelete
  9. Asalam adui terkesan...nak keluar air mata bila kita sewenangnya di hina ..jika ada begitu pulangkalha kepada Nya. Mia terkesan amat dengan kata-kata terhebat ini subahanallah..hargailah persahabatan maya inshaAllah ada fadilat dan hikmanya. kita buat ni kerana kita yakin ada kebaikan blog kita kepada masyarakat dunia amnya..walluhalam

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.