Aktiviti Keringkan Pakaian

Friday, February 13, 2015

Aktiviti Keringkan Pakaian

Memang macam ni lah kalau hari cuti. Pagi tadi Mia dah basuh semua cadar tilam, sarung bantal, selimut dan pakaian harian. Kalau nak disidai kat ampaian memanglah tak muat. Makanya, kenalah pergi ke dobi layan diri untuk dikeringkan.



Hari ini Mia dan Sofea kat rumah Mertua. Suami Mia kerja. Hmm... lokasi dobi layan diri kat Bandar Baru UDA...

rutin mingguan...

16 comments:

  1. Salam singgah sini kak....senangnya klu macam ni...jimat masa dan tenaga lagi...hihi

    ReplyDelete
  2. Klau kat bndr mudah,kat cne pksala tunggu matahari terik baru dpt cuci cadar

    ReplyDelete
  3. eh sama lah kak mia hihik qila jakgi nak basuh huhu

    ReplyDelete
  4. Hahaha, samalah, kalau cadar semua memang dobi and siap keringkan sekali. besar-besar tak taw nak sidar mana kat umah tu. haha :)

    ReplyDelete
  5. cepat dan pantas :)
    Jimat masa boleh buat banyak lagi benda lain kann..

    ReplyDelete
  6. Kat tempat sya x de dobi layan diri lagi..

    ReplyDelete
  7. Rutin harian cuci dan keringkn baju... Hujung mggu ringn sikit.. Tggl nk lipat je...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...senang cpt keringnya...:)

    ReplyDelete
  9. hhehe kalo basuh yang besar2 mmg kena hntr keringkan kat dobi.. tak muat nak sidai kat pagar nanti jiran jeling =P

    ReplyDelete
  10. senang ada dobi..mudah kerja nak mendobi yang tebal²dan besar ni

    ReplyDelete
  11. berapa ye kak mia cas keringkan?...tak pernah try lagi...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.