Suara Dah Hilang

Monday, February 16, 2015

Suara Dah Hilang

Tak seronoknya hari ini, bila suara dah hilang. Ada keluar tapi tengah-tengah cakap terus hilang. Ni gara-gara batuk dan sakit tekak yang belum reda lagi. Dah banyak minum air masak hari ini. Asyik ke toilet je kerjanya... huhuhu..

Macam janggal bila tak ada suara ni. Sebab dah biasa peramah.... Cepat-cepat lah sembuh, tak sabar nak ada suara... tak sabar nak cakap dengan selesanya...

mood senyap..

12 comments:

  1. cubala strepsils *tak tau betul ke tak ejaan dier*, sebab everytime Zue sakit tekak, Zue selalu amalkan makan gula-gula tu tapi kena ikut cara pengambilan seperti yang disyorkan kat plastik pembalut tu la.. Selalunya, menjadi.. insyaallah.. p/s: moga sis cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  2. harap cepat sembuh baru selesa sikit kan kak Mia

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...semoga cpt sembuh yer...:)

    ReplyDelete
  4. mmg azab kalau takde suara bg org yg peramah hehe

    ReplyDelete
  5. Semoga cepat sembuh mia.. sama laa nih batuk tak hilang2 lagi.. apapun alhamdulillah setakat sekarang suara stay ada lagi..

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh yer kak mia...try air asam jawa...jangan lupa banyakkan minum air masak ek...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.