Wordless Wednesday 237 : 5 Tahun Berkahwin Tanpa Anak

Wednesday, July 15, 2015

Wordless Wednesday 237 : 5 Tahun Berkahwin Tanpa Anak


5 Tahun Berkahwin Tanpa Anak


13 comments:

  1. Ada hikmah disebaliknya.. In Shaa ALLAH. Berdoa dan terus berdoa..
    *zaza pun belum ada rezeki lagi..

    ReplyDelete
  2. belum ada rezeki. berdoa dan sentiasa berusaha. insyaAllah

    ReplyDelete
  3. Saya bru 4 bulan kahwin pun dpt rase perasaan tu. Sye doakan moga akak dikurniakan zuriat . Doakan utk sye jugak ye. Aminn :)

    ReplyDelete
  4. Sedihnya baca.. bertabahlah bagi mereka.

    ReplyDelete
  5. Eyza dah 8 tahun.. macam2 dah buat.. sekarang ni hanya tawakal jer.. InsyaAllah.. mudah2an ada rezeki kita nnt...

    ReplyDelete
  6. saya pun masih belum ada anak walau dah hampir 6 tahun berkahwin, sabar belum rezeki kita nampaknya. tapi jangan putus harapan dan usaha. perkahwinan ni sesuatu yang happy dan membahagiakan, jangan bataskan kebahagiaan tu hanya pada zuriat semata.

    ReplyDelete
  7. Masanya akan tiba..in sya Allah..kesabaran itu mahal harganya..

    ReplyDelete
  8. setelah hampir 7 tahun..redha pada ujian Allah lah pengubat duka.. sob sob

    ReplyDelete
  9. sedihnya..moga ada rezeki buat mereka yang masih belum mempunyai anak..begitu juga dengan Fiza.Aamiinn

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia.....belum ada rezeki dr Allah tu...

    ReplyDelete
  11. Semoga sentiasa tabah dan sentiasa berdoa...Diana pun sentiasa berdoa semoga di kurniakan zuriat satu hari nanti..amin..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.