Jalan-Jalan Rantau Panjang

Sunday, August 23, 2015

Jalan-Jalan Rantau Panjang


Semalam, ramai yang tak ada game termasuk Mia. Jadi, sebelah tengaharinya kami gerak naik bas beramai-ramai ke Rantau Panjang, Kelantan. Kiranya shopping time. Ini adalah kali pertama Mia jejakkan kaki ke Rantau Panjang. Teruja sekejap. Mia cuma beli 3 helai blouse je.

Jom tengok...

kat Surau Al-Quddus

tomyam my faveret

pemandangan tepi deretan

pemandangan dalam bazar

nak beli aiskrim baba

macam-macam ada kat dalam aiskrim baba - pulut, roti, kacang, jagung, aiskrim, cincau dll

sempat lagi posing kat motorsikal flat thailand

Jauh perjalanan luas pandangan... sweet...

cuaca panas terik masa ni....

12 comments:

  1. Seronok jalan jalan, kak mia jalan jalan di rantau panjang kelantan ya?

    ReplyDelete
  2. wah kalau tempat shoping gini memng kene jalan lelama..hahaa

    ReplyDelete
  3. Salam Singgah Petang....
    Tak pernah sampai lagi...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...singgah ptg...seronoknya dpt jenjalan sekali...

    ReplyDelete
  5. sedapnya aiskrim baba tu kak mia..semua ada dalamnya

    ReplyDelete
  6. sedanya aiskrim baba tu kak mia....tapi diana tak pernah makan lah...hihi

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.