Pemenang Bertuah URL Blog #19

Friday, October 30, 2015

Pemenang Bertuah URL Blog #19



Huhuhu... alhamdulillah.. dalam kesibukan Mia dengan komitmen kerja dan keluarga dapat juga Mia luangkan masa untuk menyiapkan blogwalking ke semua blog peserta Segmen Nak URL Blog #19 di SINI.

Macam biasa setiap bulan selepas Mia selesai blogwalking, Mia akan umumkan 2 orang pemenang bertuah di mana URL blognya akan Mia masukkan ke bloglist Mia sehingga ke segmen seterusnya.

Tanpa buang masa lagi, Mia nak umumkan ni. Mia pilih melalui random.org

Jom tengok... [Sila semak nombor peserta di SINI]



Tahniah diucapkan pada 2 orang blogger yang bertuah di atas...

salam Jumaat...

28 comments:

  1. Singgah pagi, tahniah kepada blogger2 bertuah ^^

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini kak mia....tahniah kepada yang berjaya dan salam jumaat juga buat kak mia...

    ReplyDelete
  3. Salam pagi. Tahniah pd yg berjaya. Next time sy nk join juga; :)

    Singgah Sini utk Koleksi Ceramah Ustaz Azhar Mp3

    http://tukang-sampai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. salam Jumaat Kak Mia..tahniah kepada pemenang ye..

    ReplyDelete
  5. tahniah siapa yg menang.. xde luck no cik en.. hihiih
    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    Dan pencarian Pencarian Bloglist Nurfuzie Dot Com #2

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...tahniah pd mereka berdua...:)

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada aizamia3 dan pokcikblogger.
    No 66 takde rezeki nampaknya.

    ReplyDelete
  8. untungnya dorang,,tahniah utk korang,,hehe

    ReplyDelete
  9. tahniah..sy tak terpilih..huhu..sy no 43..sikit je lgg

    ReplyDelete
  10. tahniah semua..

    JEMPUT JOIN SEGMEN ENA PULA

    ReplyDelete
  11. Walaupun tak menang tapi boleh juga blogwalking

    ReplyDelete
  12. Tahniah kepada yang menang..Bestnya..hehehe

    ReplyDelete
  13. memang bertuah blogger yg terpilih tu..tahniah

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.