Beras Moghul Faiza Basmathi

Sunday, October 23, 2016

Beras Moghul Faiza Basmathi


Awal bulan ni, Mia dah mula cuba guna beras perang. Ada cerita kat SINI. Tapi Sofea macam tak berkenan nak makan. Yang bestnya masa kat kampung, boleh pula nak makan.

Jadi Mia nak cuba alternatif beras lain yang boleh diterima oleh tekak Sofea. Makanya nak cuba Beras Moghul Faiza Basmathi. Agak mahal juga beras ni. 5 kilogram saja dah RM 58.40.



Tengok-tengok dulu. Bulan November dah boleh cuba beras ni pula.

mood mencuba... ada sesiapa guna beras ni tak?

5 comments:

  1. beras moghul memang mahal sebab kualiti baik dan bagus untuk kesihatan, inshaAllah semoga sofea suka nanti

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia..beras ni mmg sedap sebiji2 nasinya...mama selalu guna utk buat nasi bryani...

    ReplyDelete
  3. Mahal takpe.. asalkan berbaloi... semoga percubaan membuahkan hasil..

    ReplyDelete
  4. MV pakai beras rambutan jer denganberas wangi biasa

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.