Kali Pertama Sofea Naik Bas Ekspres

Monday, October 10, 2016

Kali Pertama Sofea Naik Bas Ekspres

Hari itu... hari Sabtu, 1 Oktober 2016. Sofea nak balik kampung. Rindu nenek dan atuknya. Memandangkan tengah malam itu Mia ada aktiviti di SINI dan Sofea pula paginya ada aktiviti di SINI, makanya Mia buat keputusan balik kampung naik bas ekspres Causeway Link dari terminal bas Larkin, Johor Bahru.

Sukanya Sofea. Tak pernah naik bas sebelum ini. Tengok muka dia je, dah tahu dah betapa terujanya dia.


Agak keletihan dan sampai tertidur nyenyak dalam bas. Alhamdulillah.. telah sampai dengan selamatnya kat kampung.

touch down kampung sekejap... esoknya balik Johor Bahru...

10 comments:

  1. salam , amboi seronok ye sofea,
    sekali sekala best kalau selalu tak larat lahai

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah ,,syukurlah,, happy jer tengok

    ReplyDelete
  3. seronok sofea ya.. :)
    comel je dia rindukan atuk nenek ya..
    sy belum pernah bawak zara naik bas. kalau keretapi pernah.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...wah seronok yer sofea naik bas...;)

    ReplyDelete
  5. anak-anak saya belum merasa lagi naik bas...agaknya sama macam sofea kot...^_^

    ReplyDelete
  6. suka la tu..hihi sy naik bas first time pun srnk gak..haha

    ReplyDelete
  7. budak2 memang teruja naik bas kak..mcm anak2 mv juga

    ReplyDelete
  8. Sekali sekala naik bas Expres mesti Best...tengok Sofea gembira jak tengok dia...hihi

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.