Hari Gerko Keusahawanan Dan Sambutan Hari Kanak-Kanak 2016

Friday, October 7, 2016

Hari Gerko Keusahawanan Dan Sambutan Hari Kanak-Kanak 2016


Wahhh... bestnya nak cerita ni. Hari Sabtu lepas sebelum pukul 7.30 pagi dah terpacak kat sekolah Sofea. Kalau datang lambat nanti tak dapat parking yang dekat dengan pintu masuk sekolah. 

Sofea adalah orang yang paling excited. Hari itu di sekolahnya ada Hari Gerko Keusahawanan dan Sambutan Hari Kanak-Kanak 2016. Mia beli kupon RM20.00. Tak layak untuk masuk cabutan bertuah. Macam-macam hadiah yang ditawarkan termasuk motorsikal, tv dan basikal. 

Mia ajar Sofea cara nak guna kupon untuk beli makanan dan lain-lain. Jenuh juga nak habiskan kupon. Banyak beli makanan dan minuman. Kenyang perut ni sambil lihat persembahan dari kelas-kelas yang mengambil bahagian. Ada dikir barat, ada nyanyi dengan menari, ada pakaian beragam dan lain-lain lagi. Seronok tengok persembahan mereka. Sofea tak join persembahan. Darjah satu.. persembahan pakaian beragam. Kelas Sofea dah ada wakil.

Paling happening sekali kat rumah hantu. Ramai yang beratur nak masuk. Teringat pula masa sekolah dulu, Mia jadi hantu kenakan orang.. hihihihi... sweet apa..

Jom tengok gambar... zassss..














Aktiviti sekolah dari pagi sampai tengahari namun Mia tetap luangkan masa untuk bersama-sama dengan Sofea di sekolah walaupun pada tengah malamnya Mia ada aktiviti khidmat sosial di entri SINI.

luv her so much....

7 comments:

  1. Salam jumaat...
    nieyl singgah sini...
    walau sesibuk mana pun...
    kita pasti xkan lepaskan peluang untuk beri semangat dan support anak² di sekolah kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam jumaat nieyl... yupp... family is always first. sibuk macamana pun, kena luangkan masa untuk anak walaupun kita tak cukup rehat. melihat gelagat anak dah cukup membahagiakan...

      Delete
  2. Meriah dan seronok kalau ada hari keusahawanan macam ni kan.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...seronok la sofea yer...singgah mlm kesini ...;)

    ReplyDelete
  4. teringt wktu sklh2 dlu guna coupon..hihi

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.