Tiger Balm Muscle Rub For Temporary Relief Of Aches And Pains

Tuesday, February 14, 2017

Tiger Balm Muscle Rub For Temporary Relief Of Aches And Pains



Tiger Balm Muscle Rub For Temporary Relief Of Aches And Pains

Mia sekarang guna Tiger Balm Muscle Rub untuk sapu kat tempat-tempat yang sengal kat badan. Kadang kalau dah kerjanya asyik duduk saja, lama-lama mudah sakit pinggang. Bila sapu ni, rasa panas dan selepas itu reda sakit pinggangnya. Dah dekat 2 bulan guna ni.

Kaki kalau letih berjalan pun elok sapukan ni. Nanti rasa lega sangat. Senang nak guna kalau dalam bentuk tiub. Lambat nak habis. Guna bila perlu je.

** sesuai untuk orang dewasa.. kalau budak-budak takut tak tahan panas...

10 comments:

  1. Oh... tiger ada cream rub kakak tak tahu Mia
    Nak carilah. Kakak suka bau tiger balm tak tahu sama tak dgn bau yg ini.

    ReplyDelete
  2. macam best je ni kak...kita selalu sakit bahu..bolehlah gunakan ni

    ReplyDelete
  3. Selalu duk mengadap laptop, memang kadang-kadang tu smpai sakit belakang. Huhu. Tapi, tak pernah pakai apa-apa ubat. :P

    ReplyDelete
  4. saya pun guna cream rub ni selepas habis larian :D

    ReplyDelete
  5. Waaaa terbaik ni.. Kene ada jugak satu.. Nanti carik.. hehehe

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...wah !! bagus ni...boleh cari juga nanti...:)

    ReplyDelete
  7. tulah kan..duduk je..sakit pingganglah lututlah..alahaii..mata pun ngantuk

    ReplyDelete
  8. waah tak pernah tahu ni. boleh try thankss

    ReplyDelete
  9. dia mcm minyak bam yang tiger ker..sebab yg tue memang tak sesuai untuk budak

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters February 2017