Wordless Wednesday 341 : Kipas Gergasi

Wednesday, March 22, 2017

Wordless Wednesday 341 : Kipas Gergasi





 Kipas Gergasi
Galleria @ Cyberjaya

12 comments:

  1. Ada satu lagi kipas gergasi dekat RTC gopeng :-)

    ReplyDelete
  2. ini kalau pasang dekat rumah, tak sempat nak rasa panas pun. hakhakhak :*

    singgah klik ads :) http://elsaalicious.blogspot.my/2017/03/gift-review-calendar-2017-from-blogger.html

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...kipas gergasi mcm ni kat Medini Mall n Legoland pun ada juga mia...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. oohhh.. sekali je gi medini mall dulu.. tak perasan sangat masa tu... huhuhu..

      Delete
  5. Dekat kafeteria PPUM pun ada.. besar jugak.. ;)

    ReplyDelete
  6. seram kipas besar-besar ni..takut je dia putus..hehe
    JanjiKita

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak mcm x ada angin mar tapi kalau kita duduk bawahnya baru terasa anginnya...:)
      ** Mama Maszull


      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017