Restock Levea Susu Kambing - Mia Liana

Saturday, May 6, 2017

# Health

Restock Levea Susu Kambing



Alhamdulillah.. Mia dah restock Levea Susu Kambing dalam minggu ni. Botol kedua. Nampaknya serasi dengan Mia dan Sofea. Hari-hari kami minum waktu pagi untuk kekal bertenaga sepanjang hari.

Mia ada buat entri review tentang produk ini di SINI.

** banyak khasiatnya minum susu kambing...

6 comments:

  1. dulu penah cuba nak consume susu tapi memang cannot. tak minum dari kecik susu tepung. kadang risau sebab sumber calsium xdak.. huurm takot tulang repot..

    ReplyDelete
  2. ramai org minum susu kambing skrg. yg hi rich punya pun best kak miaa :)

    ReplyDelete
  3. Wah.. kak mia dah restok la.. anak dilah yg 2 thn tu pun suka kak.. jarang dia suka minum susu2 mcm tu.. tp yg Levea ni mmg dia boleh minum pulak sbb sdp kan..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...wah !! dah restock yer...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete