Tudung iBawal | Koleksi Soraya 2017 Wangi Flora & Fauna



Tudung iBawal | Koleksi Soraya 2017 Wangi Flora & Fauna

Mia ingin perkenalkan pada pengunjung blog ini. Tudung iBawal yang sangat sinonim dengan #gosokgosokwangi. Memang bila selepas digosok akan berbau wangi fabrik iBawal ini.

Koleksi yang Mia maksudkan ialah Koleksi Soraya 2017 Wangi Flora & Fauna. iBawal memberikan keistimewaaan pada koleksi Soraya 2017 dengan tudung wangi haruman kekal yang dilhamkan oleh kecantikan seni alam tropika Malaysia. Soraya memperkenalkan bunga tempatan dan tumbuh-tumbuhan yang unik dan tersendiri menjadikannya rekaan tudung yang indah. Penghargaan kepada alam telah mengnspirasikan Soraya untuk membawa unsur-unsur kehidupan fauna khas dalam koleksi hijab wangi ini. Alami aroma manis bunga mawar dan tropika, menyerlah kewanitaan, daya tarikan dan gaya sopan cantik dengan Soraya 2017 Wangi Flora & Fauna.



Bunga Raya
Bunga Kebanggaan, bunga kebangsaan kita. Bunga Raya mengekalkan asas kehidupan, hidup bermasyarakat dan rasa rendah diri. Memori, tradisi dan budaya kekal dengan Bunga Raya mengingtakan kita supaya sentiasa bersyukur dengan setiap pencapaian atau kelemahan dan jangan lupa asal usul kita.


Orked
Menakjubkan, sensitif, eksotik dan ganjil menggambarkan Orked yang perlukan perhatian, kasih dan sayang. Orked sangat dimanjakan dan dilindungi kerana dia istimewa. Seperti puteri raja, Orked adalah kecil ayu tetapi besar pada kecantikannya. Halus mulus rupawan, tetapi kuat tangkap harumannya.



Merak
Tatkala bangga, dia juga berkeyakinan dan bersemangat dalam menempuh sebarang cabaran atau rintangan. Merak berdiri teguh dan tinggi, tidak gentar dengan gangguan kesejahteraannya. Merak adalah simbol wanitauang kuat, bebas dan cantik, cekal menjaga dirinyadan mereka yang samaberjuang dengannya.



Rama Rama
Si Rama Rama cantik terbang bebas dan anggun hinggap ke sang bunga. Rama Rama tertarik kepada warna ceria kelopak bunga mencari habuan madu pemanis hari. Rama Rama bersederhana dan bersyukur, sungguh tidak mengetahui dirinya memberi inspirasi kepada semua di sekelilingnya yang kagum dengan setiap gerak gerinya.


Batik Bloom
Kesabaran dan ketelitian perlu untuk mencanting Batik Calitan lembut beralun bersama rekaan rumit mengajar penghargaan masa dan perhatian terperinci untuk rekaan karya agung ini. untuk mencapai seni Batik Bloom, dia sudah mencapai kekuatan diri dan ketenangan jiwa mendalam.




Ciri-Ciri Tudung iBawal
Satin Crepe, Scented Fabric
1.06m x 1.06m
Non-Slip, Non-Ironing
Unique Packaging

Harga:
MYR 55 (WM) | MYR 57 (EM)
BND 24 | SGD 24

*GST inclusive
*Excluding postage




Berminat? Sila hubungi iBawal di bawah ini..



Website : http://www.ibawal.com
Facebook : https://www.facebook.com/ibawalmalaysia
Instagram : https://www.instagram.com/ibawal.my
Whatsapp : +6017.3199.311


** Suasana hari raya tahun ini akan lebih ceria dengan tudung iBawal....

Post a Comment

16 Comments

  1. eeee cantiknya! nak buat raya! hihihi

    http://elsaalicious.blogspot.my/2017/05/food-review-twins-kitchen-cafe-rawang.html

    ReplyDelete
  2. cantik-cantik semuanya.. wangi pulak tu.. :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...wah !! bestnya n cantik..
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  4. alahai..bestnya kalau dah gosok-gosok wangi...takyah dah pakai perfume

    ReplyDelete