image Kacang Merah Flavoured Sundae Cone - Mia Liana

Sunday, January 14, 2018

# Family Matters

Kacang Merah Flavoured Sundae Cone


Semalam ada jalan-jalan kat Plaza Angsana dengan Sofea. Bukannya beli apa pun, hanya cuci mata. Survey barang.. tengok-tengok harga.

Sebelum balik, tempat wajib singgah untuk makan aiskrim di McDonald's tingkat bawah sekali.

Wahhhh... ada perisa lain pula kali ni. Kacang merah flavoured sundae cone. Terus Mia beratur dan beli.


Ternyata sedap dan tidak mengecewakan. Masih dapat menikmati keenakan makan aiskrim walaupun cuaca tengah sejuk dengan musim hujan di Johor Bahru.

** outing time...


6 comments:

  1. alaaa....td g mcd tak perasan pulak ice cream kacang merah...

    ReplyDelete
  2. Kacang merah memang kegemaran PC...baik roti,ais krim,bubur dan lain-lain...

    ReplyDelete
  3. wahh baru kee.. sedapnya.. kne beli nih...

    ReplyDelete
  4. Sedapnyaaaa...Mai suka redbean flavour...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...nampak mcm sedap jer tu...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete