Tawaran Terbaik Prime Membership Dari ezbuy!

ezbuy mula bertapak di arena dunia shopping online sejak tahun 2010 dan kini sudah mempunyai lebih 3 juta pelanggan dari Singapura, Malaysia, Indonesia dan Thailand. ezbuy menawarkan servis kualiti yang terbaik untuk pelanggan-pelanggannya dengan menyediakan pelbagai kelebihan dan manfaat seperti Prime Member Service, Buy For Me dan lain-lain lagi.

Uniknya ezbuy dengan bijak telah menyediakan tawaran penghantaran dengan kos yang lebih rendah berbanding dengan mana-mana platform online shopping sedia ada. Lebih-lebih lagi pelanggan akan dapat menikmati penjimatan kos penghantaran ketika membeli secara online dengan ezbuy. Terbaik....




Laman ezbuy Prime : https://ezbuy.my/Prime


Kos Penghantaran Yang Sangat Berpatutan Dengan ezbuy Prime Membership

Memperkenalkan ezbuy Prime Membership yang kini ditawarkan oleh ezbuy buat semua pelanggannya. Sebagai pelanggan dengan keahlian Prime Membership, anda boleh membuat pembelian pukal dengan hanya membayar RM8.80 tanpa mengira saiz dan berat bungkusan. Untuk mendapatkan keahlian Prime Membership, anda perlu membayar sebanyak RMM188 untuk mengaktifkan perkhidmatan ini selama setahun dan boleh membeli apa-apa jenis barangan dari ezbuy tanpa mengira saiz dan berat bungkusan untuk kadar rata RM8.80. Perkhidmatan ini sangat berbaloi dan menjimatkan bagi pelanggan yang membeli barangan luar Malaysia menggunakan ezbuy. Selanjutnya boleh rujuk SINI.


Kelebihan Prime Membership :

Katakan anda membeli sofa dengan kos penghantaran sebanyak RM275.60. Dengan Prime Membership, kos penghantaran hanyalah sebanyak RM8.80. Ini bermakna anda telah jimat sebanyak RM266.80. Sangat-sangat berbaloi.



Kelebihan Lain Prime Membership :


Dengan Prime Membership, anda layak untuk mendapat Prime Wishlist dan No Agent Fee. Menikmati kadar rata RM8.80 untuk kos penghantaran untuk lebih 4 juta barangan dari China dan USA. Juga mendapat promo dan baucer eksklusif dari ezbuy.



Bayaran Yuran Prime Membership :



Pilihan pakej langganan Prime Membership dari Prime Trial untuk 5 hari dengan yuran RM18.80 atau Prime Lite untuk 6 bulan dengan yuran RM99.00 atau Prime Annual untuk setahun dengan yuran RM188.00. Pilihan di tangan anda sebagai pelanggan ezbuy yang dihormati.


Keutamaan Tempoh Penghantaran dengan Prime Membership :


Dengan keahlian Prime Membership, tempoh penghantaran diutamakan dari 3 hingga 5 hari berbanding dengan keahlian biasa memerlukan 16 hingga 22 hari.


Penjimatan Yang Maksima dengan Prime Membership :


Sangat menguntungkan, lebih-lebih lagi dapat penjimatan yang maksima dengan keahlian Prime Membeership berbanding dengan keahlian Buy For Me dan Ezbuy dari segi Agent Fee, Sellers, Onsite Promotions dan International Shipping Fee.


Usah bimbang dan ragu sekiranya menghadapi masalah ketika hendak shopping online di ezbuy dengan keahlian Prime Membership, bantuan khidmat pelangan online disediakan untuk membantu anda semasa waktu pejabat. Anda sudah semestinya pasti berpuas hati dengan layanan dari pegawai khidmat pelanggan ezbuy yang berpengalaman.





Fiuhhh.. tak terkira tersangat banyaknya kelebihan dan penjimatan jika anda mempunyai keahlian Prime Membership. Masih berfikir lagi. Cuba lihat ini...


Tunggu apa lagi, jom klik SINI untuk masuk jadi ahli Prime Membership.



Wahhhhh... bestnya bila menjadi pelanggan ezbuy ini. Tak rugi bila kita menjadi pelanggan ezbuy. Sepanjang masa ada sahaja kempen dan jualan penjimatan ezbuy. Malah setiap minggu pelanggan boleh shopping online di ezbuy dengan tawaran penjimatan harga, kos ejen dan penghantaran.

Sudahkah anda menjadi pelanggan ezbuy? Kalau belum, anda disarankan agar segera mendaftar supaya tidak ketinggalan untuk menikmati promosi dan tawaran hebat dari ezbuy. Sangat rugi sekiranya anda terlepas peluang ini.

Kepada pelanggan yang baru hendak mendaftar dengan ezbuy, anda akan menerima baucer tunai eksklusif sebanyak RM15 beserta diskaun 15% ke atas kos penghantaran barangan. Tunggu sehingga anda menerima baucer tersebut ke dalam akaun anda dan seterusnya anda boleh mula shopping online di ezbuy. Untuk mendaftar, sila klik SINI.


Berita baik buat semua pelanggan ezbuy. Ada promosi Year-End-Sale dari 3 hingga 12 Disember 2018 di ezbuy. Terutamanya pada tarikh keramat 12.12. Para pelanggan boleh shopping online di ezbuy dengan penjimatan yang berganda-ganda meliputi pelbagai jenis barangan tempatan dan luar negara. Ingat 12.12 , ingat ezbuy...

Jom klik SINI untuk shopping.....



** calling for online shopping lovers...


Post a Comment

4 Comments

  1. Wah berita baik sekali ni..terbaik blog ni menyampaikan dan memebritahu rugi yang tak baca blog Mia

    ReplyDelete
  2. memang jimat sgt join prime membership tu kak mia lagi2 kalau beli barang yg tinggi kos postage.. org yg rajin shopping kat ezbuy ni kena join membership ni..

    ReplyDelete
  3. jom shopping2 sempena 12.12 ni kak Mia.

    ReplyDelete