image Sedang Kembalikan Semangat Berblog - Mia Liana

Wednesday, 9 March 2022

# From Me

Sedang Kembalikan Semangat Berblog

Susah nak cakap sebenarnya. Dipendekkan cerita Mia ni sedang kembalikan semangat berblog. Apa tidaknya, hati ini berkobar-kobar nak update blog tetapi masa seperti tidak mengizinkan. Hanya mampu tengok dan publish komen pengunjung. Duhai hati.. bersabarlah....

Terus-terang Mia katakan yang Mia sayang sangat kat blog ini. Terlalu banyak pengalaman suka duka yang Mia alami ketika berblog. Macam-macam sampai dah lali. Apa pun yang berlaku, Mia tetap gagahi untuk update blog. Akan cuba luangkan masa untuknya. Yakin boleh....


** rindu kat pengunjung blog ini... harap semuanya baik-baik saja ya.... take care...


9 comments:

  1. Semoga terus bersemangat di tahun 2022 ni. 👍

    ReplyDelete
  2. Mudah2an terus bersemangat untuk mengentri blog hebat ini

    ReplyDelete
  3. Perlahan-lahan ambik mood insyaAllah boleh.

    ReplyDelete
  4. rindu juga pada kak mia ... kak mia antara blogger yang memberikan semangat pada ain untuk berblogging ..

    ReplyDelete
  5. go kak mia go. jomlah kembali aktif. kadang2 kita ni pun keluat dalam hehehe

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum sis mia.
    lama momoy tak blogwalking.
    Momoy pun lama x update blog. huhu..
    kesibukan bekerja dan mungkin juga sebab rancak kewujudan socmed yg banyak srkang nih

    ReplyDelete