Hari Yang Sibuk Dan Tertekan

Thursday, November 21, 2013

Hari Yang Sibuk Dan Tertekan


Macam-macam masalah yang berlaku selama 3 hari Mia tiada di pejabat. Masalah rangkaian... huhuhu memang berat. Semalam dan kelmarin Mia ada seminar di Putrajaya. Bila naik pejabat hari ini, punyalah sibuk nak selesaikan kes satu-persatu. Betul-betul sibuk dan tertekan.

Barulah sekarang, boleh menarik nafas dengan leganya. Banyak dah dapat selesaikan dan bergantung pada pembekal untuk membuat pemasangan.

mood nak tenangkan jiwa tengahari ini...

30 comments:

  1. chill kak... tarik nafas dalam2... rehat kan minda...

    ReplyDelete
  2. sabar sis biasala tu bila dah tinggalkan office utk beberapa ketika

    ReplyDelete
  3. kuatkan semangat kak....macam2 karenah dan masalah banyak kita hadapi di pejabat

    ReplyDelete
  4. Moga Allah permudhkan urusan... Byk2 doa pdNya..

    ReplyDelete
  5. semoga semua urusan kak mia berjalan lancar.. sabar kak mia..

    ReplyDelete
  6. hari sibuk dan tertekan fae sudah berlalu hehe

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum...kak mia,

    berat masalah nie...pehh...xper tenang dulu ..

    mselim3

    ReplyDelete
  8. sabar ye sis, moga dipermudahkan semuanya..:)

    ReplyDelete
  9. uwargh. PG pun sama. sibok sampai nak naik maigrain da :(
    tapi apa pun, kerja harus di selesaikan.

    ReplyDelete
  10. relaks,kak mia..tu dugaan bila cuti lama sikit. IbuNoey pun kalau dah cuti,esoknya mesti kelam kabut..

    ReplyDelete
  11. risau nk cuti hujung bln ni.. takut kerja byk tertangguh

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampaknya kena settle kan dulu, baru bercuti...

      Delete
  12. Sabar jelah.. dah sibuk nk buat mcm mana.. :D :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.