Macam Peta Harta Karun

Saturday, November 9, 2013

Macam Peta Harta Karun


Inilah dia... lukisan terkini Sofea menggunakan S Pen. Sekali pandang macam peta harta karun. Mana dia dapat ilham ini pun Mia tak perasan. Tulisan tu pun.. dah macam tulisan kuno zaman dulu-dulu.

Hanya Sofea sahaja yang memahaminya. Mungkin ada mesej yang nak disampaikan cuma Mia yang tak berapa nak faham... huhuhu...

masa untuk membelek hasil karya Sofea hari ini.. (^_^)

11 comments:

  1. Inspirasi tulisan zaman batu kot hoho.. kreativiti anak2 mmg menghiburkan.. nice sharing.. :)

    ReplyDelete
  2. budak2 memang suka betul dapat pen..haha

    ReplyDelete
  3. hahaah...kreatif sungguh..sampai susah nak paham cuma dia je yg paham hehe

    ReplyDelete
  4. 100 tahun lagi, hasil karya ini benar2 menjadi peta mencari harta karun...hehe

    ReplyDelete
  5. kalau diperhati betul-betul, dia tulis ayat terbalik tu.. mesti ada mana-mana dokumen yang dia tiru tu.. hehe.. tengok 'e' dia, terbalik.. :p

    ReplyDelete
  6. peta pulau mana yang sofea lukis ni.. hehe. mana lah harta karun yang tersembunyi tu agaknya.. :)

    ReplyDelete
  7. Macam peta je.. Maksudnya satu negara pastu dibahagi dengan kawasan negeri negeri.. Hehe..

    ReplyDelete
  8. hihi...kreatif nak cari barang hilang ke MIA....

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.