image Status Kuota Pelan Data - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 27 May 2013

# Entertainment Matters

Status Kuota Pelan Data

Apabila sudah hampir ke hujung bulan sahaja, terus Mia semak penggunaan pelan data handphone ini. Kuota pelan 3GB masih mencukupi dan dijangka boleh habis digunakan lagi beberapa hari.

Bulan lepas, kuota pelan data masih banyak dan tidak dapat dihabiskan. Kisahnya ada di SINI.




Setakat ini baru guna 2.62GB. Bestnya, tinggal sedikit lagi ni. Mood suka...

guna internet di handphone sepuas hati bulan ni...

posted from Bloggeroid

31 comments:

  1. hehehhe..guna semaksimum mgkin :) ngn fon jimat sikit...ekkekeke

    ReplyDelete
  2. syokkn online guna smartphone. smbil baring2 pon bleh online!

    ReplyDelete
  3. bagus ni... sbb via hp less iklan... less popup kan mIa kan?

    ReplyDelete
  4. Sy pun selalu gak online via hp...sebab mls nk on lappy... Hee.. G pun leh baring2 smbil tgk tv pun jdi kan...

    ReplyDelete
  5. akak guna line apa tu?.. Saje nak tahu, kot2 lagi jimat.. Ros guna celcom//

    ReplyDelete
    Replies
    1. guna pakej line umobile dengan pelan data... setakat ini 3GB masih mencukupi....

      Delete
  6. assalamualaikum mia...wah seronoknya yer..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... tentu seronok sebab dah nak capai target bulan ni...

      Delete
  7. Wahh kalau macam ni jimat pakai internet smartphone la dari wifi.. wifi saya 4GB guna 2 minggu dah nak habis..kena berjimat cermat..hampehh

    ReplyDelete
  8. Selalunya kalau luar rumah guna hubby punya kalau nak jenguk blog....hehe tak kira pun dah nak habis kuota ke belum...belasah je! hehe

    ReplyDelete
  9. wah...banyak lagi la tu kak mia..saya punya da 90% digunakan...mybe tengok youtube byk sangat...adeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada lagi ni.... hehehe... oooo suka youtube ya...

      Delete
  10. wahhh gunakan sepenuhnya sehingga abis jika tidak rugi

    ReplyDelete
  11. Kena guna semaksimum mungkin Mia. Kalau tak terasa rugi pulak..

    ReplyDelete
  12. Eraz tak pernah semak kuota.. Hehe..

    ReplyDelete