Santai Sebelum Tidur

Monday, November 11, 2013

Santai Sebelum Tidur


Leganya bila dapat baring. Penat jugalah jalan kaki kat SOGO. Kalau ada minyak urut ni.... alangkah nikmatnya. Kalau dipasang meter, bolehlah diukur berapa kilometer kita dah berjalan.

Huhuhu... lebih banyak window shopping.(^_^)

mood mengantuk...

28 comments:

  1. Replies
    1. haah... rasa nikmat baring atas tilam selepas penat berjalan...

      Delete
  2. Letak minyak hijau yg panas tu kak mia.hehe..slmt mlm kak mia.. :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kat sini ada ke.... hmmm.. petang karang cuba cari...

      Delete
  4. mmg pnt ke sogo sbb tak cukup kaki nk jalan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak sangat dah lama tak exercise... huhu

      Delete
  5. kak mia beli apa kat sogo..nak tau jugak..bestnya

    ReplyDelete
  6. bestnya shopping kat sogo..:) sale bnyk tu

    ReplyDelete
  7. jauh perjalanan tambah pengalaman, jauhnya bershooping tambah kering poket

    ReplyDelete
  8. berangan macam dalam gambar tu yang bestnya......

    ReplyDelete
    Replies
    1. mia tengah mood berangan la ni... kak sukma...

      Delete
  9. kadang2 masa jalan2 shopping, rasa macam nak pi berurut kaki je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang akan rasa macam tu bila penat berjalan... huhuhu

      Delete
  10. shopping kat SOGO, Jalan TAR memang tak sah kalau tak sakit kaki.. lenguh 'jauh' sgt berjalan. haha

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.